Facebook visează să devină al doilea YouTube cu această opțiune

Facebook visează să devină al doilea YouTube cu această opțiune
Bianca Prangate
12:00 07.12.2017

De ceva timp, Facebook încearcă să își extindă ramurile și să devină, pe lângă atâtea alte lucruri, și un soi de YouTube. 

În urma scandalurilor în care YouTube a pierdut parteneri importanți de publicitate, Facebook a văzut o portiță de oportunitate. Intenția este destul de evidentă, mai ales că încurajează frecvent utilizatorii să producă conținut video. Astfel au lansat aplicația pentru mobil Facebook Creator. Ea te ajută să ai la dispoziție toate statisticile cu privire la clipurile pe care le încarci și distribui pe Facebook într-un singur loc. Momentan o pot achiziționa doar utilizatorii iOS. Cel mai probabil va apărea și o variantă pentru Android.

„Creatorii din toată lumea împărtășesc videourile lor pe YouTube pentru a construi o comunitate în jurul pasiunii lor – fie că pasiunea lor sunt scenetele de comedie, rețetele lor favorite sau chiar cusutul de pulovere”, a spus Chris Hatfield, manager Facebook al produselor video. „Pe Facebook, creatorii pot să ia contact cu mai mult de două miliarde de potențiali fani și colaboratori, să își cunoască comunitatea, să vorbească direct și live cu fanii și să facă bani pe produse branduite”.

Mai mult, cei de la Facebook au lansat și o platformă cu sfaturi și trucuri pentru cei care creează conținut video. Pentru aceia dintre noi care se bazează pe videouri pentru a-și crește popularitatea pe Facebook. aplicația și ghidul vor fi de folos. Ghidul însă poate fi relevant și pentru cei care nu produc conținut video. Sfaturile includ cum să crești o comunitate de urmăritori pe Facebook și cum să îți construiești brandul.

Dacă ai deja o pagină și vrei să începi să postezi conținut video, ghidul Facebook Creators are mai multe sugestii.

„Dacă ai o idee generală și creezi un format sau o temă consistente pentru videourile tale îi ajută pe privitori să înțeleagă ce vrei să spui. De asemenea, este un mit că doar clipurile scurte funcționează pe Facebook. De fapt, atât videourile scurte, cât și cele lungi merg bine, atât timp cât durata are sens pentru conținutul tău și îi face pe fani să se întorcă să vadă mai mult. Aici sunt câteva idei care să te ajute cu brainstormingul:

Videouri How-to: Învață-i pe oameni ceva practic sau unic, simplu sau grozav

Scenete de comedie: Fă-i pe oameni să râdă tare

Vloguri: Împărtășește-ți viața cu oamenii – rutine zilnice, aventuri, orice e bun

Videouri live: Începe un live cu întrebări și răspunsuri pentru fanii tăi

Prezentarea unui talent: Ai o înclinație spre ceva anume? Arată ce știi și inspiră-ți privitorii cu talentul tău

Videouri animate: Invită-ți privitorii să vadă lumile 3D sau ilustrate pe care le-ai creat

Streaming live de jocuri: Împărtășește acțiunea din jocurile tale video cu întreaga lume.

Sursa: Fortune
Comentarii
loading...