Facebook creează dependență și profituri astronomice

Facebook creează dependență și profituri astronomice

Facebook a anunțat oficial rezultatele financiare pe cel mai recent trimestru fiscal, iar cifrele au depășit așteptările tuturor analiștilor de pe Wall Street.

La câteva zile după ce s-a confirmat faptul că Apple nu mai vinde iPhone-uri ca pe vremuri, Facebook ne uimește cu rezultatele sale financiare. În primul trimestru fiscal al acestui an, în creștere cu 57% față de aceeași perioadă a anului trecut, compania condusă de Mark Zuckerberg a generat 5,4 miliarde de dolari. În 2015, valoarea încasărilor din primele trei luni era de 3,3 miliarde.

Deși experții de pe Wall Street au fost foarte optimiști în privința modului în care au evoluat finanțele companiei americane, nimeni nu s-a așteptat la aceste valori. Pronosticurile erau cu aproximativ 10% mai mici.

Pentru că Facebook face bani din informațiile și activitatea utilizatorilor serviciilor sale, aceste încasări nu puteau decât să se reflecte într-o creștere a numărului de persoane ce nu pot sta o zi fără Facebook. Zilnic, aproape un miliard de oameni de pe întregul mapamond intră pe Facebook pentru a posta conținut sau a vedea activitatea prietenilor. Valoarea exactă este de 989 milioane de utilizatori, cu 24% mai mult decât în aceeași perioadă a lui 2015. Cea mai mare creștere a fost înregistrată în domeniul activității pe mobile. În privința numărului de utilizatori care accesează lunar rețeaua socială pe telefon, acel prag este acum la 1,51 miliarde, cu 21% mai mare de la an la an.

Profitul înregistrat de Facebook a crescut în proporție de 87%, până la cifra de 2,2 miliarde de dolari. Valoarea pentru aceeași perioadă de acum un an era de 1,2 miliarde.

Când vorbim de accesarea Facebook cross-platform, de pe PC, Mac și mobile, creșterea s-ar putea să vă sperie. În creștere cu 15%, zilnic intră pe Facebook 1,09 miliarde de oameni. Lunar, aproximativ 1,65 miliarde de persoane își găsesc refugiul în News Feed-ul de pe Facebook. Cu alte cuvinte, nu trebuie să fiți experți financiari pentru a vă da seama cât a crescut rețeaua socială.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI