Bei bere și experimentezi realitatea virtuală, mulțumită unei campanii Grolsch

Bei bere și experimentezi realitatea virtuală, mulțumită unei campanii Grolsch

Din această lună, Grolsch lansează în premieră în România două inovații din domeniul realității virtuale. 

Din ambalajul de doze Grolsch îți vei putea face proprii tăi ochelari de realitate virtuală. În plus, vei putea încerca experiența clipurilor 360, create special de Grolsch, se arată într-un comunicat remis Playtech.

Ochelarii realizați din ambalajul de doze Grolsch îți oferă libertatea de a vedea imaginea 360 din toate unghiurile și sunt, practic, o versiune cu design ușor diferit a ochelarilor Google Cardboard.

Pentru ca experiența să fie completă, pe canalul de YouTube Grolsch, consumatorii pot accesa clipurile filmate la 360 de grade ale ”experimentaliștilor” români. 

“Ne dorim prin fiecare provocare Grolsch să le aducem consumatorilor experiențe și posibilități noi prin care pot experimenta din creativitatea care ne înconjoară. Consumatorii noștri sunt în general primii care adoptă noile tehnologii, drept pentru care vrem să ținem pasul cu cele mai recente inovații, în acest caz fiind vorba de lansarea experiențelor 360, precum și a unui viewer dedicat, spune Ingrid Viuleț, Brand Manager Grolsch.

Evident, conținutul creat de Grolsch nu este singurul care va putea fi vizionat pe ochelari, aplicația Cardboard punând la dispoziție numeroase jocuri și conținut divers. Vestea vine la puțin timp după ce am aflat că, în Suedia, McDonalds are o campanie similară cu ambalajul de la Happy Meal.

Ochelari de realitate virtuala_Grolsch_1

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI