Linkedin a devenit platformă de mesagerie instant peste noapte

Linkedin a devenit platformă de mesagerie instant peste noapte
06:37 02.09.2015

După o lungă perioadă în care a refuzat să introduă una dintre cele mai cerute funcţii, Linkedin a devenit acum şi o platformă de mesagerie instant.

Indifernt dacă folosiţi zilnic Facebook, Google+, Twitter sau Instagram, este foarte posibil ca la un moment dat să fi profitat şi de partea de mesagerie integrată în aceste reţele sociale. În definitiv, a început să ni se pară şi normal ca în momentul în care postezi câteva imagini pe Facebook să poţi atenţiona un prieten în legătură cu noile tale poze din vacanţă.

Cu toate că Linkedin nu a fost niciodată o reţea socială pentru poze din vacanţă şi probabil nu-şi va schimba vreodată scopul, a adoptat în sfârşit o componentă de mesagerie instant pe care o puteţi folosi în interiorul aplicaţiilor omonime de mobil. În trecut, pentru a purta o conversaţie prin Linkedin cu un contact, trebuia să apelaţi la InMail, un serviciu mai apropiat de conceptul clasic de email, decât de WhatsApp sau Facebook Messenger.

În definitiv, aceasta este o veste foarte bună pentru cei care foloseau oricum foarte mult Linkedin, atât ca pe o unealtă de recrutare, cât şi pentru a restabili nişte legături în perspectiva unui nou loc de muncă. Merită însă să aveţi în vedere faptul că update-ul de funcţionalitate se va propaga în trepte. Oficialii companiei au menţionat că momentan au acces la partea de mesagerie doar 10% dintre vorbitorii de engleză de pe mapamond. În acelaşi timp, dacă lucrurile vor evolua cum trebuie, vor grăbi semnificativ ritmul, urmând ca în câteva săptămâni să putem purta cu toţii discuţii în format text pe Linkedin.

,,Suntem foarte entuziasmaţi de concepte precum asistenţi virtuali sub formă de mesaje meniţi să vă sugereze persoane cărora ar trebui să le scrieţi sau care să vă ofere informaţii relevante despre o anumită persoană înainte să-i trimiteţi primul mesaj sau de modurile în care mesajele audio şi video fac conversaţiile mai incitante.” Mark Hull, director de product management la LinkedIn şi-a arătat entuziasmul faţă de noua funcţie.

linkedin messaging