Comisia Europeană își încordează mușchii la jocurile free-to-play

, 04 Mar, 14:25

După ce a clasificat titulatura de free-to-play ca fiind înşelătoare, speră să scoată din circulaţie jocurile free-to-play printr-un nou sistem.

Clash-of-Clans-Android-Download free-to-play comisia europeana ce aplicatii gratuite.jpg

Orice jucător a experimentat la un moment dat, mai ales pe mobile, jocurile free-to-play şi, fără să-şi dea neapărat seama, fie s-a frustrat teribil, fie a început să cheltuiască bani.

La ora actuală, există trei tipuri de jocuri pe care le puteţi juca: gratuite – care fie sunt destul de slabe fie compensează prin reclame, plătite complet – care includ o experinţă clasică de gaming şi freemium – care vă permit să vă jucaţi liniştiţi până la un punct în care devine aproape imposibil să nu tocaţi nişte bani reali. Definit de cele mai multe ori ca un model de business free-to-play, au început să aibă o problemă foarte mare cu acest sistem.

Pentru remedierea situaţiei, în curând vor începe tratative cu Apple şi Google legate de etichetarea corectă a aplicaţiilor din magazinele virtuale. În principal, vor fi discuţii vizavi de jocurile free-to-play. Dacă lucrurile merg cu îşi doresc reprezentanţii CE, această asociere de cuvinte va fi prezentă doar în titlul unui joc complet gratuit, care nu include posibilitatea de achiziţii in-app. Nici măcar achiziţiile opţionale, care nu au legătură cu accesul la anumite părţi dintr-un joc, nu sunt permise.

Având în vedere că aplicaţiile vizate în această dezbatere, gen Clash of Clans sau Candy Crush Saga, îşi fac întregul profit tentând utilizatorii să facă achiziţii la un anumit nivel de joc, sunt curios dacă aceste schimbări vor influenţa profitabilitatea modelului free-to-play.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
loading...
Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail