12 iun. 2014 | 17:40

CEO-ul Activision discută modul în care tratează compania scurgerile de informații

ACTUALITATE
CEO-ul Activision discută modul în care tratează compania scurgerile de informații

Să fim sinceri, nici o companie nu este avantajată de scurgerile de informații înainte de termenele prestabilite de lansare, Activision are însă o perspectivă aparte asupra acestei probleme.

Activision

În cazul industriei de gaming, imaginile sau clipurile video care ajung pe internet, în mod neoficial, nu reprezintă produsul final. Un alt aspect este strategia de marketing a companiei care ar de suferit de pe urma acestor scurgeri de informații, și în care s-au investit semnificativ. Totuși, când vine vorba de aceste scurgeri, Activision are o perspectivă să îi spunem interesantă pentru moment. Nu e ca și cum am spune că încurajează această practică neortodoxă, însă modul cum gestionează aceste situații este cel care atrage atenția.

Într-o discuție cu cei de la Polygon, site-ul dedicat de gaming al celor de la TheVerge, CEO-ul Activision, Eric Hirshberg a dezvăluit modul în care se ocupă de aceste situații, una din ele, cea mai recentă, find scurgerea trailer-ului celui mai nou titlu Call of Duty.

”Răspunsul este să nu încerci să aplanezi efectul situației respective, nu încerca să stingi focul cu benzină cum s-ar spune. De multe ori, o scurgere intensifică activitatea de sharing a acelei informații, pentru că tuturor le place să încalce puțin regulile. Nu este ceva ce plănuim dinadins sau vre-un scop ascuns al campaniilor noastre însă încercăm să profităm de pe urma acestor situații.”

El a sugerat de asemenea că producătorii ar trebui să se bucure de faptul că fanii vorbesc despre aceste scurgeri și asta denotă entuziasmul lor. Așa cum am văzut de multe ori în trecut, au existat situații când producătorul a cerut ștergerea acelor articole de pe site-uri, amenințând editorii și cu aspectele legale.

”Atunci când ajungi într-o situație în care compania se revoltă și atacă fanii, și încearcă să șteargă acele link-uri sau să scoată clipurile de pe YouTube nu are nici un sens. Dacă oamenii sunt entuziasmați de produsul tău, ajută-i să răspândească mesajul mai departe, în favoarea ta.”