17 iul. 2012 | 09:28

LinkedIn se redefineste printr-un nou update

LinkedIn se redefineste printr-un nou update

Desi nu am avut ocazia sa experimentez personal noua interfata, mai multe rapoarte confirma ca LinkedIn s-a reinventat din punct de vedere estetic.

linked in

Simplu este cuvantul de ordine pentru o noua versiune de homepage a celor de la LinkedIn. Dupa ce ani de zile s-a incapatanat sa tina cu dintii de o interfata a carei numar de fani era extrem de scazut, LinkedIn se pare ca si-a luat inima in dinti pentru a se reinventa.

Astazi se pare ca intreaga retea de socializare a primit un facelift, dupa ce ieri venea cu schimbari pe portalul de informare Today. In noua versiune a paginii, informatiile sunt mai accesibile, layout-ul este mai aerisit, iar liniile generale de design aduc parca aminte de Google+. Imaginile sunt acum mai mari, zonele de comentarii sunt bine definite, iar butonul „show more” de la baza paginii a disparut pentru simplul motiv ca informatii suplimentare vor aparea automat in momentul in care dati de scroll in jos.

Zona din dreapta vine de asemenea cu cateva informatii noi. Definita ca o bara separa de informatii suplimentare cea de a doua sectiune a paginii va ajuta sa vedeti rapid cati oameni v-au accesat profilul, plus alte informatii mai mult sau mai putin importante.

Dupa ce oficiali de la LinkedIn au afirmat ca aceste schimbari reprezinta doar o etapa incipenta fata de schimbarile pe care le mai pregateste compania pana la sfarsitul anului, ramane sa vedem cand ne vom bucura si noi macar de acestea.

simplerhomepage