Cum a ajuns WhatsApp cel mai popular serviciu de mesagerie?

, 09 Ian, 08:53

Noua serie de statistici referitoare la popularitatea aplicaţiei la nivel global s-ar putea să vă uimească, având în vedere concurenţa acerbă.

Este incredibil câte aplicaţii avem disponibile pentru a ne manifesta sentimentele în scris prin intermediul gadgetului nostru preferat. WhatsApp, Facebook Messenger, Viber, Line, BBM, WeChat sau KakaoTalk sunt doar câteva exemple. În contextul în care nivelul de funcţionalitate al acestora este similar, mi se pare şi mai greu ca un serviciu de mesagerie instant precum WhatsApp să se distanţeze atât de mult de concurenţă.

,,Astăzi, suntem mândri să vă împărtăşim că WhatsApp are lunar peste 700 de milioane de utilizatori activi. În plus, în fiecare zi, utilizatorii noştri trimit peste 30 de miliarde de mesaje.” Prin cuvintele CEO-ului Jan Koum postate zilele trecute pe Facebook, este evident că echipa din spatele WhatsApp are multe motive de mândrie. Pentru a aprecia şi mai bine aceste particularităţi, gândiţi-vă că, , numărul celor care foloseau WhatsApp în fiecare lună era de 500 de milioane.

Practic, vorbim de o creştere de 200 de milioane de membri ai platformei într-o perioadă relativ scurtă. Cei mai fericiţi de această performanţă sunt probabil cei de la Facebook care, anul trecut, au finalizat achiziţia WhatsApp contra sumei de 16 miliarde de dolari, în numerar şi acţiuni. Norocul nostru momentan este că Mark Zuckerberg nu plănuieşte să monetizeze prin reclame sau alte artificii serviciul ce momentan necesită o investiţie anuală de doar un dolar din partea fiecăruia dintre noi.

Deşi CEO-ul Facebook a anunţat în urmă cu ceva timp că nu ar fi surprins ca în câţiva ani WhatsApp să atingă pragul de 2-3 miliarde de utilizatori, este foarte important să nu-şi ia niciodată ochii de la concurenţă. Nu de alta, dar la începutul anului trecut, cei de la WeChat se lăudau cu 355 de milioane de utilizatori şi a trecut mult timp de atunci.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Deci? Un raspuns la intrebarea din titlu…unde gasim in acest articol?!

Eh si tu!
E „grele” astea cu concluziile!Cred ca autorul se plictisea de moarte cand a scris articolul! 🙂

Succesul lui WhatsAPP este insucesul la acest articol

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail