Samsung s-a folosit de Ice Bucket Challenge pentru o reclamă la Galaxy S5 [VIDEO]

, 23 Aug, 09:20

În urma unui gest destul de greu greu de înţeles, la Galaxy S5 inspirată din ALS Ice Bucket Challenge.

Galaxy S5 ALS IceBucket Challenge Reclama

Dacă aţi stat pe Facebook sau aţi citit orice fel de ştiri în ultimele săptămâni, cu siguranţă aţi auzit de ALS Ice Bucket Challenge. Acesta este un program viral de creștere a conștientizării privind o boală neuronală degenerativă cu numele de ALS (Amyotrophic Lateral Sclerosis), iniţiat de fundaţia ALS Association. În principiu, cineva este provocat fie să-şi pună o găleată cu apă şi gheaţă în cap, fie să doneze 100 de dolari pentru respectiva cauză. Cele mai multe vedete din Statele Unite, inclusiv Tim Cook sau Bill Gates, au preferat să le facă pe amândouă.

Partea tristă este că se găseşte o companie precum Samsung să profite de popularitatea acestei campanii pentru a face o reclamă la un telefon, în speţă Galaxy S5. Gestul în sine este ofensator atât pentru persoanele care suferă de această afecţiune, cât şi pentru oamenii care au făcut respectiva provocare pentru a atrage atenţia asupra programului internaţional de donaţii. Sub nici o formă un astfel de gest nu se poate justifica. Nu când încerci să vinzi ceva profitând de popularitatea unei boli ce poate provoca o moarte groaznică. Mai mult decât atât, exceptând titlul clipului, în reclamă nu se menţionează sub nici o formă afecţiunea ALS şi nici nu se încurajează în vreun fel donaţiile.

Clipul, ca multe alte reclame ale gigantului sud-coreean, este doar o , HTC One M8 şi Lumia 930. În respectiva reclamă, o voce robotică ce pare să fie asistentul virtual de pe Galaxy S5, provoacă cele trei smartphone-uri, care nu sunt rezistente la apă, să treacă prin Ice Bucket Challenge. Apropo, este omis din provocare Xperia Z2, un vârf de gamă de la Sony care se descurcă foarte bine sub apă. Vizionare plăcută.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Cat de laudativ ar fi fost tonul articolului daca subiectul reclamei ar fi fost un produs Apple… 😉

Bai sunteti incredibili :))) nu stiti ce sa mai gasiti si sa interpretati :)))
astia isi fac reclama facand Ice Bucket Challenge, dar toate „vedetele” si „oamenii de afaceri” de mai sus nu isi fac reclama(nu-si imbunatatesc imaginea, strang mai multi fani, etc), nu? Jesus Christ cat de departe puteti sa o duceti fratilor…

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail