Studiu: Nu mai suntem la fel de dornici să experimentăm aplicaţii

, 21 Aug, 10:00

Deşi ne bucurăm de ecosisteme din ce în ce mai stufoase, prea puţini dintre noi mai au răbdare să experimenteze aplicaţii noi.

studiu smartphone aplicatii walllive

Degeaba există sute de mii sau milioane de aplicaţii pe care le puteţi instala contra cost sau gratuit dacă, pur şi simplu, nu mai aveţi chef să le experimentaţi.

Un studiu recent a confirmat că marea masă a utilizatorilor de smartphone instalează un set de aplicaţii în momentul în care au cumpărat telefonul şi, după aceea, instalează din ce în ce mai rar unele noi. Cei de la Deloitte au ales Marea Britanie pentru a ajunge la concluzia că 31% dintre utilizatorii de smartphone din acel teritoriu nu descarcă nici o aplicaţie nouă într-o lună obişnuită.

În contextul în care aceeaşi valoare era egală cu 20% în 2013, pentru cei care sperau să se îmbogăţească din dezvoltarea de programe pentru mobile. Mai mult decât atât, nouă din zece internauţi nu cheltuiesc bani pe aplicaţii, optând în schimb să se rezume la programe gratuite.

Pentru a asocia o notă optimistă întregului volum de informaţii obţinute în urma studiului, aceeaşi echipă de analişti de la Deloitte au găsit şi un motiv pentru scăderea interesului în aplicaţii.

Aparent, în cea mai mare parte, este de vină numărul din ce în ce mai mare de utilizatori de smartphone peste 50 de ani care folosesc cel mai nou iPhone sau Galaxy S doar pentru vorbit, eventual, scris de mesaje şi navigat pe internet. Nu este exclus ca, indirect, anturajul vostru de prieteni să dicteze aplicaţiile pe care le folosiţi. Ca urmare, deşi apar în fiecare zi noi aplicaţii de mesagerie instant, este foarte probabil să vă rezumaţi la WhatsApp şi Viber pentru că aveţi foarte mulţi prieteni care le folosesc pe acestea şi nu vor să migreze.

Din curiozitate, gândiţi-vă un pic la cât timp a trecut de când v-aţi instalat un program nou pe telefon sau tabletă.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail