Google+ suportă GIF-uri, iar Google le alege pe cele mai impresionante

, 17 Apr, 18:03

Odată cu introducerea suportului pentru în Google+, oficialii gigantului din Mountain View au organizat un concurs.

Google-Plus-HD-Logo-Wallpaper

GIF-urile ca şi format de imagini există de foarte mult timp. Pentru o perioadă, în urmă cu aproximativ 15 ani, din cauza performanţei reduse a sistemelor, acestea au fost singurele ,,filme” pe care le puteam experimenta într-un mod fluent.

În timp, s-a demonstrat că sunt ideale pentru web. Scurtele animaţii ce par să se repete la infinit, ascunse în spatele unei imagini, au o magie aparte. Tocmai datorită acelei magii, cei de la Google au decis să introducă suportul pentru ele în Google+. Astfel, puteţi avea conţinut un pic mai dinamic pe a voastră pagină de profil.

Pentru a atrage atenţia asupra evenimentului, cei de la Google s-au decis să creeze un alt eveniment. Este vorba de un concurs de GIF-uri realizat în colaborare cu Galeria Saatchi din West London. În acel context, mai multe GIF-uri, împărţite pe diverse categorii, se vor manifesta pe nişte ecran imense cu scopul clar de a atrage atenţia publicului. La final, unul singur va fi ales câştigător de un juriu format din oameni cu un simţ estetic dezvoltat şi afinităţi pentru artă. Printre aceştia, se numără şi Baz Luhrmann, producătorul, scenaristrul şi regizorul din spatele unor filme precum Romeo + Juliet, Moulin Rouge sau  Great Gatsby.

Mai jos, am integrat cea mai mare parte a finaliştilor din acest concurs. Nu ştiu care este părerea voastră, dar după astfel de exemple, încep să privesc GIF-urile cu alţi ochi.

Micael-Reynaud

 

Stefanie Schneider

 

EmmaCritchley_Boxer

 

Kostas-Agiannitis

 

Christina Rinaldi

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail