Nokia lansează o reclamă Lumia 2520 menită să te sperie, cred…

, 19 Dec, 12:00

Mai jos, puteţi vedea cea mai nouă reclamă Lumia 2520 făcută de , reclamă pe care eu cred că mai degrabă aș clasifica-o pe aceeaşi linie cu o greşeală enormă de marketing.

nokia-horror lumia 2520

Nu înţeleg cum poţi justifica o reclamă precum cea de mai sus care într-o ţară mai restrictivă ar putea fi interzisă cel puţin tinerilor sub 15 ani, dacă nu 18 ani.

Este dificil de sintetizat şi probabil că aşa a fost şi gândită, pentru ca cei interesaţi să apese direct play, doar pentru ca dupa doua minute să regrete mişcarea. Un tânăr merge să se tundă. Frizerul, extrem de macabru vizual, împreună cu asistenta lui, care pare să se teleporteze într-un mod similar cu personajul principal din filmul horror the Ring, îi recomandă o freză jucăuşă cu numele de ,,mullet”.  În secunda următoare, tânărul primeşte pe tavă o tabletă Nokia şi, cu fiecare atingere prin meniul acesteia, pe capul lui se formează tunsoarea.

Deşi din clipul efectiv mesajul nu este foarte evident, acesta ne este servit cu litere de-o şchioapă la final. ,,All set for business, all set for play.” Cu alte cuvinte, întreaga reclamă Lumia 2520 cu evidente accente horror încerca să vă convingă că această tabletă în particular este bună și la muncă, şi acasă, pentru divertisment. Este evident, nu?…

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Cam asta e si diferenta dintre Apple si Nokia. Huge! Uita-te (din nou) la reclama pe care a facut-o Apple la iPhone de curand si la meschinaria asta; see the difference?
In subconstient (pentru ca asa functioneaza marketingul) relationezi cu ideea care iti e transmisa prin produsele pe care le doresti, ori eu la „asa ceva” n-am nicio sansa sa ader. Dupa cum vad, nici tu!

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail