Samsung continua sirul loviturilor anti-Apple printr-o reclama

, 20 Sep, 11:00

Speram sa se termine acest tip de promovare a produselor Samsung saptamana trecuta, insa din pacate acest lucru nu s-a intamplat.

Apple Samsung commercial

Incep sa devina penibile acest tip de reclame anti-Apple care, din punctul meu de vedere, in loc sa aduca clienti, ofenseaza utilizatorii de produse Apple reducandu-i la niste stereotipuri exagerate.  Nici ultimul clip de mai jos din aceasta serie nu se preteaza la ceva mai mult decat niste atacturi subiective la functiile din iPhone 5.

Reclama integrata mai jos se leaga de lipsa unui senzor NFC din noul iPhone si de controversatul port Lightning care va obliga sa va schimbati toate gadgeturile de prin casa sau masina. Totul ia o turnura exagerata in momentul in care o serie de oameni care stau la coada la produse Apple sunt vrajiti de niste utilizatori de telefoane din seria Galaxy. In acest moment utilizatorii de Apple intreaba uimiti ,,Acela este un Samsung?”.

Faptul ca de cateva saptamani Samsung a ajuns deja la 20 de milioane de smartphone-uri Galaxy S 3 comercializate la nivel global este o dovada clara a calitatii produsului. Intr-un astfel de context reclamele inflamatorii nu mai au ce cauta. Repet ce am mai zis si in alte cateva randuri. Ai un produs competitiv, promoveaza-l prin reclame de bun gust, nu te lega de concurenta. Risti sa patezi imaginea companiei.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Detectez ceva frustrare? 😀
Reclama descrie exact tot ce are S3 in plus fata de i5, nu vad unde e problema.
Daca Apple ar fi mai preocupata de dezvoltarea produselor nu de litigii ridicole o astfel de reclama nu si-ar mai avea rostul.
Asa insa, o astfel de critica nu face decat sa ridice semne de intrebare asupra obiectivitatii articolului…

De acord cu Garett, reclama e la obiect.

Astfel de reclame au devenit ceva obisnuit de la duelul Mercedes – Audi. Autorul articolului e probabil un fericit posesor de aifon.

Garett are dreptate si de aceea subscriu…” Detectez ceva frustrare? 😀
Reclama descrie exact tot ce are S3 in plus fata de i5, nu vad unde e problema.
Daca Apple ar fi mai preocupata de dezvoltarea produselor nu de litigii ridicole o astfel de reclama nu si-ar mai avea rostul.
Asa insa, o astfel de critica nu face decat sa ridice semne de intrebare asupra obiectivitatii articolului…”…

Alexandru Puiu

Frustrarea este cat se poate de reala si da sunt posesor de iPhone. Reclamele s-au facut din totdeauna la produse nu la anti-produse. In momentul in care incerci sa compari un S3 cu iPhone 5 intr-o reclama inseamna ca nu ai suficient de multa incredere in produsul tau si in faptul ca acesta se poate vinde si singur. Cu astfel de reclame Samsung nu face decat sa atace posesorii de iPhone, lucru penibil intr-o reclama, asta e problema. Fiecare cumpara ce vrea, nu trebuie sa ma simt eu mai prost sau mai ,,ne-geniu” ca nu mi-am luat un Samsung. E o tactica mojiceasca de a face reclame in particular si marketing in general. Voi nu intelegeti ca astfel de reclame alimenteaza ranchiuna dintre posesori de iPhone si Galaxy SIII. Poate vreau sa stau 3 zile la coada la un produs, poate ma incanta un port mai subtire sau un design aproape identic cu cel de dinainte. E alegerea mea sa mi se para ca Galaxy S III e o paleta. Nu intra in atributiile Samsung sa clasifice unii utilizatori ca fiind mai destepti decat altii. ,,This one has a big screen. This one has a bigger screen.”, serios, doi oameni chiar au zis chestia asta intr-o reclama? Da, in reclama de mai sus, la noul Galaxy S3. Oaaaaaaau.

In genere un articol ar trebui scris la modul obiectiv, facand abstractie de frustrarile sau simpatiile personale.
Asta daca se doreste un articol informativ si nu o pledoarie de facto in favoarea subiectului simpatiei autorului…
Daca ti se pare „mojiceasca” o astfel de reclama inseamna ca ai o problema si cu reclamele Audi-BMW-Mercedes in care toata lumea inteapa pe toata lumea, fara vreo problema.
Personal le gasesc amuzante si chiar „neserioase” la modul bun. Da, probabil ca daca as fi fan Apple nu mi s-ar parea amuzanta o reclama care sa reliefeze toate minusurile propriei jucarii dar nu stiu daca as scrie un articol despre asta, sau ma rog as mentiona din start ca este scris in cheie pur subiectiva..

Fara a fi patimas (nu folosesc niciuna dintre marcile acestea) as zice ca reclama atinge exact punctele pe care se bazeaza imaginea apple. Produse sic, performante, cu ultimele tehnologii, cu ceva cel putin nou adus in fata concurentei.

De ceva timp Apple nu mai reuseste asta, ce au pus ei in ultimul produs exista deja de ceva timp pe piata, poate chiar mai bine facut de catre altii.

Iar cu hartile au dat-o rau in bara, au inlocuit niste harti functionale si in mare parte actualizate (Google Maps) si corecte cu o porcarie complet nefunctionala.

Sa intelegem ca acum Apple merge inainte doar din inertie, dar o va lua la vale in curand?

Stai sa o vezi pe asta

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail