01 apr. 2025 | 15:47

Lora, despre cum sunt păcăliţi românii care cumpără produse cosmetice. ”Ingrediente de 100 de lei puse la 700 de lei”

Știri social
Lora, despre cum sunt păcăliţi românii care cumpără produse cosmetice. ”Ingrediente de 100 de lei puse la 700 de lei”

Dincolo de cariera artistică, Lora este și o antreprenoare de succes. Cântăreața deține un brand de produse cosmetice, pe care l-a lansat în urmă cu câțiva ani, iar recent a început să facă o serie de postări prin care le spune femeilor adevărul despre această industrie.

Lora, adevărul din spatele cremelor scumpe

În urmă cu câțiva ani, Lora a pus bazele propriului brand de produse de îngrijire a pielii. Ajutată de cunoștințele mamei sale, care a fost farmacistă, artista a lansat o linie de creme și produse de îngrijire a pielii, destinate tuturor tipurilor de ten. Cântăreața își promovează produsele pe rețelele de socializare, dar spune și adevăruri din această industrie.

Citește și: Produsul tradiţional românesc care uimeşte la Târgul de Turism. Este din Bucovina şi e o delicatesă

Recent, artista a făcut o serie de postări în mediul online, în care a explicat cum sunt păcălite femeile să plătească sume mult mai mari decât este cazul pe anumite produse. Lora a explicat că ar trebui să fim atenți la lista de ingrediente atunci când cumpărăm un produs cosmetic, nu la brand. O cremă cu aceleași ingrediente, dar de la un brand de lux, poate ajunge să coste și de 7 ori mai mult decât ar trebui.

”Crema ta de 700 de lei are aceleași ingrediente ca cea de 100 de lei, doar că plătești foarte mult pentru ambalaj. Am descoperit ceva ce trebuie să știți: nu vă mai lăsați păcălite de ambalajele fancy și prețurile astronomice! Vă spun eu, care am testat tone de produse. Ce contează sunt ingredientele, nu prețul de pe etichetă. Unele creme scumpe sunt pline de parabeni, parfumuri și alți iritanți. Zici că plătești să îți strici tenul. Pielea voastră nu știe să citească etichete de designer, dar știe ce îi face bine”, a spus Lora, într-un filmuleț publicat în mediul online.

Citește și: Produsul ParkSide de la Lidl scos de la vânzare. Retailerul nemţesc, acuzat că a copiat obiectul

Și-a investit toți banii în această afacere

Invitată recent la podcastul lui Teo Trandafir, Lora a povestit cum a luat naștere afacerea ei cu produse cosmetice. Pasiunea pentru îngrijirea pielii și dorința de a crea produse de calitate au determinat-o să își investească toate economiile în acest business.

”S-a lucrat la cosmetice trei ani, este atât de complicat. Tu scrii o rețetă și vrei să o lansezi pe piață. E ca la restaurante, cu rețetele de supă de exemplu. Verifici dacă rețeta de supă e corectă. Verifici cu mai mulți mai oameni, dacă le place supa asta. Mai departe tu o dai către mai multe restaurante și ei îți trimit varianta lor de supă și tu vezi cui i-a ieșit rețeta pe care tu ai gândit-o.

Citește și: Produsul din România care a fost exportat masiv în străinătate. Românii nu îl prea consumă, vânzările au scăzut în țară, dar străinii îl adoră

Eu acum trei ani făceam live și testam cu femeile și alegeam culori, texturi. Am implicat femeile în acest business. Femeile mă motivează. E frumos să fii antreprenor. Sunt motivată în primul rând de mama mea. Prima cremă făcută simbolizează lupta cu cancerul la sân. Toți banii pe care i-am făcut i-am băgat în creme. Ionuț m-a întrebat: ești sigură, că ăștia sunt toți banii noștri? Tu ai bani să investești în reclame ca marile companii? Și eu i-am spus că asta trebuie să fac”, a povestit Lora în cadrul podcastului.