WhatsApp se transformă în Pagini Aurii: noua funcție care te întoarce în urmă cu 20 de ani, dar la alt nivel

WhatsApp se transformă în Pagini Aurii: noua funcție care te întoarce în urmă cu 20 de ani, dar la alt nivel

Mai ții minte când răsfoiai Pagini Aurii ca să găsești un număr de telefon? Ei bine, cam asta readuce și WhastApp la viață cu noua sa funcție, dar nu chiar!

Mai exact, este vorba despre Business Search – opțiune ce devine disponibilă și-n țara noastră și care schimbă complet modul de interacțiune pe platformă, când vine vorba despre a interacționa cu diverse firme și când companiile își doresc să ajungă mai ușor la clienți.

Nu vei mai răsfoi Pagini Aurii, dar când vei avea nevoie de un serviciu oferit de o companie, va trebui doar să cauți după câteva cuvinte cheie și bingo! Vei descoperi exact ceea ce ai nevoie și WhatsApp îți deschide un canal direct de comunitare, datorită căruia interacțiunea cu respectiva companie se desfășoară rapid și ușor.

E ca pe timpuri, doar că acum totul se desfășoară pe internet

Conform reprezentanților companiei, acest serviciu vine ca o întâmpinare a nevoilor clienților. Este palpabilă nevoia oamenilor de a avea căi de comunicare deschide cu societățile care oferă diverse servicii.

Oamenii au dorința de a fi îndrumați, de a li se răspunde la întrebări și așa se justifică apariția Business Search.

„Oamenilor le place să aibă un canal direct cu companiile pentru a pune întrebări, a primi asistență și a obține informații despre produse în mod rapid și eficient. Fără e-mailuri de tip du-te-vino, fără punerea în așteptare. Iar pentru companii, este o modalitate excelentă de a oferi asistență, de a aprofunda relațiile cu clienții și de a încheia vânzări, toate acestea în cadrul unei aplicații pe care aceștia o cunosc și o apreciază.

Oamenii își doresc o modalitate simplă nu doar de a găsi, ci și de a ajunge la companii pe WhatsApp, astfel încât să poată obține asistență rapidă, fără a fi nevoiți să caute un număr de telefon, să trimită un e-mail la o adresă de asistență sau să navigheze pe un website complicat. Și, deși multe companii își promovează deja numărul de WhatsApp pe ambalaje, pe afișajele din magazine și pe website-uri, acestea ne cer adesea o modalitate mai bună de a ajuta mai mulți oameni să afle despre acest canal”, transmit reprezentanții gigantului tech.