Sistemele de monitorizare a șoferilor devin mai deștepte: ce aduce nou Magna

Sistemele de monitorizare a șoferilor devin mai deștepte: ce aduce nou Magna

Sistemul de monitorizare a șoferului Magna, încorporat în oglinda retrovizoare, analizează capul, ochii și corpul șoferului pentru a detecta șoferii distrași sau obosiți.

În timp ce șoferii urmăresc drumul, mașinile lor îi vor urmări pe ei.

În timp ce unii producători de automobile folosesc senzori de pe coloana de direcție pentru a urmări atenția șoferului, sistemul de monitorizare a șoferului Magna este încorporat într-o oglindă retrovizoare cu atenuare automată. Sistemul analizează capul, ochii și corpul șoferului pentru a detecta conducerea distrasă sau somnolentă. Sistemul bazat pe cameră folosește și senzori în infraroșu. Poate prezice când un șofer ar putea să nu acorde suficientă atenție și să trimită o alertă folosind notificările audio sau vizuale ale unui vehicul.

O tehnologie benefică

În octombrie, Seeing Machines, compania de tehnologie avansată de viziune computerizată care proiectează sisteme de monitorizare alimentate cu inteligență artificială pentru a îmbunătăți siguranța transportului, a anunțat un acord de colaborare exclusivă cu Magna International, pentru a urmări șoferul și sistemul de monitorizare a ocupanților care vizează oglinda retrovizoare interioară a vehiculului. În același timp, Magna oferă, de asemenea, investiții suplimentare semnificative în companie prin intermediul unei note convertibile.

„Suntem extrem de încântați să vedem investiția Magna, deoarece lucrăm îndeaproape împreună pentru a câștiga cote de piață care vizează oglinda retrovizoare interioară și pentru a ne dezvolta afacerile reciproce. Seeing Machines este acum finanțată pentru a ne îndeplini actualul plan de afaceri și așteptăm cu nerăbdare să ne concentrăm pe obținerea unei creșteri semnificative în fiecare dintre sectoarele noastre de transport țintă”, a comentat Paul McGlone, CEO Seeing Machines, la momentul respectiv.

Producătorii de automobile se pregătesc pentru reglementările europene din 2026, care vor cere ca toate vehiculele noi să aibă o tehnologie de monitorizare a șoferului, printre alte caracteristici avansate de siguranță. În această toamnă, Consiliul Național pentru Siguranța Transporturilor din SUA a cerut o nouă regulă care să folosească monitorizarea în cabină pentru a preveni conducerea sub influență.