Microsoft are planuri pentru jocurile gratuite de pe Xbox: cum te afectează
Microsoft vrea să îi ajute pe dezvoltatorii de jocuri.
Microsoft creează un program publicitar care va permite mărcilor să facă publicitate în jocurile Xbox free-to-play.
„Întotdeauna căutăm modalități de a îmbunătăți experiența pentru jucători și dezvoltatori, dar nu mai avem nimic de împărtășit”, a declarat un purtător de cuvânt al Microsoft.
Microsoft este conștientă de faptul că inserarea de reclame în jocuri ar putea fi deranjantă pentru utilizatori, motiv pentru care adoptă o abordare precaută a ideii și intenționează să creeze o piață privată în care doar mărcile selectate ar putea cumpăra spațiu publicitar și afișa reclame în moduri care să nu poată fi perturbat jocul.
Sursele notează că Microsoft nu intenționează să ia o parte a veniturilor publicitare și se concentrează în schimb pe construirea rețelei publicitare Xbox. Se pare că firma intenționează să permită dezvoltatorului de jocuri și unei companii adtech să împartă veniturile din reclame. Una dintre surse a speculat că motivul pentru care Microsoft nu este interesat să ia o parte a veniturilor din reclame este că vrea să ofere dezvoltatorilor de jocuri free-to-play mai multe oportunități de a câștiga bani.
Dezvoltatorii primesc o mână de ajutor
De asemenea, se spune că Microsoft lucrează pentru a securiza datele clienților săi pentru a împiedica alte companii să le folosească. Se pare că Microsoft nu are planuri imediate pentru a le permite agenților de publicitate să utilizeze datele pe care le colectează din căutările pe Bing și din alte surse pentru anunțuri direcționate pe Xbox.
Nu se știe dacă Microsoft a prezentat programul agenților de publicitate încă, dar se pare că programul urmează să fie lansat în al treilea trimestru al acestui an. Noul program le-ar putea permite dezvoltatorilor să câștige bani din jocuri free-to-play fără a fi nevoiți să se bazeze pe conținut plătit din joc, cum ar fi skin-uri sau battle-pass-uri. Programul ar putea servi, de asemenea, ca o modalitate pentru mărci de a ajunge la consumatorii mai tineri, care ar fi fost greu de vizat în altă parte.