Instagram încearcă să creeze și mai multă dependență, dacă nu o făcuse deja: actualizarea care o să te streseze

Instagram încearcă să creeze și mai multă dependență, dacă nu o făcuse deja: actualizarea care o să te streseze

Dacă ai simțit vreodată că nu petreci suficient de mult timp pe Instagram, o nouă actualizare lansată în această săptămână încearcă să remedieze probleme. Practic, una dintre cele mai populare rețele de socializare se transformă, din nou.

Dacă, pentru un moment, ai simțit că nu se apropiase suficient de mult Instagram-ul de TikTok, Mark Zuckerberg vrea să soluționeze acest aspect printr-un hibrid ciudat între Google Maps și cea ce-ți mai aduci aminte din clasica alternativă la Facebook. Practic, vorbim de o actualizare adusă componentei de hartă din Instagram.

Un mix între Google Maps și TikTok, noul Instagram

Cea mai nouă versiune de Instagram, dacă ai noroc, ar trebui să vină la pachet cu o hartă actualizată a locațiilor. De acolo, poți căuta diverse obiective, poți pune filtre și, implicit, poți ajunge rapid la un restaurant sau vreun obiectiv turistic. Astfel, dacă cineva postează o imagine de la o locație interesantă, nu doar că nu trebuie să o ghicești, dar nu mai trebuie să sari dintr-o aplicație în alta pentru a ajunge la ea. Instagram este suficient.

Deși acest aspect este desprins din Google Maps, modul în care este integrat conținutul, sub formă de postări sau story-uri, la fiecare locație, îți va aduce aminte mai mult de TikTok. În cazul în care folosești deseori etichete, aceleași hashtag-uri le poți utiliza la căutări, pentru a fi și mai eficient în a ajunge la ce îți dorești. Când cauți o postare din Tab-ul Explore, rezultatul îți va putea fi afișat pe o hartă. Nu în ultimul rând, noul mecanism te ajută să salvezi locații de pe Instagram în colecții, pentru ca în momentul următor să le poți partaja cu alte personalități de pe aceeași platformă online. Ca un detaliu de fond, dacă vei folosi stickere cu locații în postările sau story-urile tale, acel conținut va ajunge să fie atașat și locației în care îți desfășori activitate. .