05 sept. 2021 | 15:25

Primele imagini cu un iPhone fără “breton”. Schimbarea pe care toată lumea o așteaptă, confirmată

ACTUALITATE
Primele imagini cu un iPhone fără “breton”. Schimbarea pe care toată lumea o așteaptă, confirmată

Dacă ești fan Apple și abia aștepți un iPhone fără breton, află că s-ar putea să-l primești mai repede decât crezi.

Există, oare, posibilitatea ca Apple să „scape” cu adevărat imagini cu noul iPhone 13 în Ted Lasso, chiar și ca o glumă sau intenționat? Evident că Apple, ca orice companie de profil, vrea ca oamenii să vizioneze emisiunile Apple TV Plus, dar această ultimă știre pare un pic improbabilă.

Practic, în jurul minutului 14 din episodul 6 din sezonul doi al serialului Ted Lasso, un personaj își verifică telefonul pentru un mesaj. Producția aparținând gigantului american este de așteptat ca telefonul să fie unul produs de către aceștia. Problema este că telefonul din imagine nu este un iPhone lansat pe piața. Mai degrabă, un produs nou care ar putea fi anunțat la evenimentul companiei din septembrie.

Conform imaginii de mai jos, se pare că acest model nu are acea „crestătură”, bara neagră din partea de sus a iPhone-urilor moderne.

https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/nhXRYtkUw3v3Koew86afxf-970-80.jpg.webp

Apple – cea mai secretoasă companie

Probabil nu este un spoiler pentru iPhone 13, deoarece Apple este practic cea mai „închisă” companie de pe Pământ. Nu pot să îmi imaginez că ar putea să lanseze așa ușor o astfel de informație.

În plus, nu ne așteptăm la un iPhone 13 fără breton. Nu există zvonuri că iPhone 13 va avea un ecran complet, ci doar că „bretonul” va fi micșorat cu aproximativ 25%.

Un alt aspect este că Ted Lasso se numără printre showurile de pe Apple TV + care utilizează imagini generate de computer sau CGI. Ceea ce înseamnă că telefonul ar putea fi un rezultat al editării CGI. Acest lucru ar avea sens, deoarece, companiei îi place să facă lucrurile dramatice. Există, de asemenea, posibilitatea ca acest lucru să fie doar o campanie de marketing elaborată cu scopul de crește entuziasmul general înainte de lansarea propriu zisă a noului telefon.