Nu te-ai fi așteptat să vezi niciodată asta în România: câți români sunt mulțumiți de salariu, fericiți cu banii, de fapt

Nu te-ai fi așteptat să vezi niciodată asta în România: câți români sunt mulțumiți de salariu, fericiți cu banii, de fapt

Până de curând, majoritatea românilor ar fi afirmat cu mâna pe inimă că își doresc mai mulți bani, că nu sunt suficienți și, mai mult decât atât, patronul îi exploatează. Realitatea se pare că s-a mai schimbat însă în ultima perioadă.

Un studiu publicat în această săptămână atrage atenția asupra entuziasmului românilor vizavi de propria situație financiară. Nu mai puțin de 62% dintre cei chestionați, membri ai unei familii moderne, se declară mulțumiți de starea financiară actuală. Cu alte cuvinte, șase din zece români sunt mulțumiți de cât câștigă.

Noua analiză a fost realizată de Reveal Marketing Research și atrage atenția asupra faptului că peste o treime (36%) dintre cei care consideră că sunt membri ai unei familii tradiționale sunt mulțumiți de aspectul financiar al vieții lor în România.

Românii, mulțumiți de bani: cum s-a ajuns în situația asta

Conform datelor agregate de Economica.net, pe segmentul familiilor moderne, definite ca părinți cu educație superioară și venituri ridicate, acei oameni sunt cei mai mulțumiți de cum le merge financiar. Până și în acest an s-au înregistrat îmbunătățiri majore. În luna februarie, discutam de 54%, acum procentul a ajuns la 62%.

În schimb, la nivel naţional, pentru familiile tradiţionale (părinţi cu educaţie medie şi venituri medii), luna iunie a adus o scădere pe acest nivel (36%, faţă de luna aprilie cu 46%). ”Deşi familiile tradiţionale înregistrează valori scăzute în ceea ce priveşte mulţumirea faţă de situaţia financiară, acest lucru nu le împiedică să se declare mulţumite de condiţia lor fizică. În ceea ce priveşte acest aspect al vieţii, familiile tradiţionale câştigă teren în detrimentul familiei moderne”, menţionează sursa citată.

Ca referință, studiul celor de la Reveal Marketing Research s-a desfășurat în perioada februarie – iunie 2021 pe un eșantion reprezentativ, la nivel național, atât în mediul urban, cât și în spațiul rural. Aproape ca de fiecare dată, marja de eroare este de +/-3%, iar nivelul de încredere este de 95%. Interviurile au fost realizate online, pe baza panelului Reveal Marketing Research.
DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: