Arcimoto a construit o altfel de motocicletă: dacă poate fi numită o motocicletă

Arcimoto a construit o altfel de motocicletă: dacă poate fi numită o motocicletă

Arcimoto, cu sediul în Oregon, merită toate laudele pentru crearea unui nou vehicul electric. Producția a început în 2019 și compania are planuri mari de extindere.

Arcimoto  dezvoltă și produce vehicule electrice ultra-eficiente și accesibile pentru a ajuta lumea să treacă la un sistem de transport durabil. Vehiculul emblematic, Arcimoto FUV, este conceput special pentru conducerea zilnică și transformă călătoriile obișnuite în plimbări pur electrice.

Dar, bineînțeles, mai există și Arcimoto Roadster, care este versiunea cu top tocat a FUV-ului. Acesta pierde șasiul de protecție și, în schimb, transformă vehiculul într-o motocicletă cu trei roți în stil Slingshot. Lansat în 2021, noul Arcimoto Roadster este conceput pentru a fi cea mai bună mașină de distracție pe drum deschis și este cea mai pură expresie a platformei Arcimoto.

Cel mai interesant vehicul din ultimul timp

Din punct de vedere tehnic, este un vehicul din clasa motocicletelor, dar cred că putem fi cu toții de acord că nici nu este chiar o motocicletă, cel puțin nu în sensul tradițional. FUV este semi-închis, ceea ce înseamnă că ești învelit într-o cușcă de rulare care îți oferă mult mai multă încredere decât ai pe o motocicletă.

Părțile laterale sunt însă deschise, astfel încât să ai senzația de vânt în păr.

Deliverator și Rapid Responder oferă funcționalitate de livrare pe ultimul kilometru și, respectiv, de răspuns în caz de urgență, la o fracțiune din costul și impactul asupra mediului al vehiculelor tradiționale pe motoare cu ardere internă.

Așteptată să se lanseze în 2022, Flatbed reprezintă viziunea Arcimoto a unei camionete utilitare pur electrică, cu dimensiuni corecte. Viitorul model Cameo este proiectat pentru a crea un vehicul de cameră lin, silențios și durabil pentru industria filmului și a influențerilor.

FUV-ul este puțin costisitor, de altfel, prețul este de 17.900 de dolari, deși compania speră să-l reducă la aproximativ 12.000 de dolari odată ce producția crește.

Citește și: