Aplicația de la Google care ar trebui să facă munca de la distanță mai bună

Aplicația de la Google care ar trebui să facă munca de la distanță mai bună

Google introduce un nou instrument de supraveghere a muncii în vederea eficientizării supravegherii proiectelor prin investiții în automatizare.

Soluția este concepută pentru a fi utilă într-o serie de domenii, inclusiv managementul proiectelor, operațiuni IT, recrutare, dezvoltarea produselor și multe altele.

Tables își propune să preia unele dintre aceste procese manuale suplimentare – cum ar fi colectarea datelor din diferite surse, stocarea lor împreună, mutarea într-un alt document, apoi predarea lor.

Instrumentul este conceput să funcționeze cu tehnologia Google existentă, ceea ce înseamnă că poate fi o alegere bună pentru cei care sunt deja în ecosistemul Google.

Cum funcționează Tables de la Google?

Înainte de lansarea publică, Tables a fost testat cu mii de utilizatori activi care urmăresc munca și colaborează cu membrii echipei, spune Google.

Utilizarea Tables este ușor accesibilă celor care își desfășoară deja activitățile pe platforme Google. Pentru a utiliza Tables, poți importa date din Foi de calcul Google, poți partaja date cu grupurile tale Google și poți atribui sarcini persoanelor găsite în agenda Google.

Tables face parte dintr-o serie de proiecte Area 120 lansată cu un model de afaceri plătit. În cazul Tables, clienții pot utiliza platforma gratuit, cu suport pentru până la 100 de tabele și 1.000 de rânduri.

Varianta plătită cuprinde un plan de 1.000 de tabele și 10.000 de rânduri la un preț de 10 dolari per utilizator pe lună. Acest plan include, de asemenea, suport pentru atașamente mai mari, opțiuni de partajare, formulare, automatizare și vizualizări și un istoric avansat.

Proiectul este în mod clar menit să atragă interesul din ce în ce mai mare pentru platformele de baze de date bazate pe foaie de calcul fără cod.

Un lider în acest spațiu, Airtable și-a evaluat afacerea la 2.585 miliarde de dolari, iar acum, Tables va începe să concureze cu acesta.

Avantajul Google este că nu este o soluție autonomă care trebuie să funcționeze pentru a se integra cu alte surse de date și instrumente de comunicații. Are capacitatea de a se conecta la alte instrumente pe care echipa le folosește deja pentru a-și gestiona munca, cum ar fi Foile de calcul Google.

În plus, site-ul Tables indică faptul că produsul poate funcționa cu Slack. Tables este disponibil pentru moment în Statele Unite, atât cu planuri gratuite, cât și cu plăți.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Etichete: