Renault explică de ce mașinile Dacia au mereu dotări și opțiuni învechite

Renault explică de ce mașinile Dacia au mereu dotări și opțiuni învechite
09:58 17.12.2019

Pe final de 2019 rămânem cu o așteptare: Dacia electrică. Renault ar lansa, în 2021, una dintre mașinile sale electrice, dar sub marca locală. Un vicepreședinte al grupului a venit cu mai multe detalii, dar și cu o apreciere a pieței care te va nemulțumi.

În 2021, te poți aștepta la o Dacia electrică – adică un Renault K-ZE vândut sub marca locală la circa 15.000 de euro. Philippe Buros, vicepreședinte senior Renault și președinte al companiei pentru Europa, a explicat că abia în doi trei ani va fi un model Dacia electrificat.

„Principalul atu al Dacia în politica de vânzări este «valoarea pentru bani plătiți [de client]». Ca parte a grupului, marca preia tehnologie, dar cu o anumită întârziere. Va beneficia de tot ce are Renault în termeni de electrificare, pentru că vom fi obligați să electrificăm marca, fie cu vehicule 100% electrice, fie cu hibride. Este adevărat că Dacia nu are modele electrificate astăzi, dar există multe mărci în Europa aflate în aceeași situație”, a explicat acesta.

Declarațiile de acum le completează pe cele ale lui Ali Kassai, vicepreședinte responsabil de planificarea produselor și programelor Renault. Kassai a explicat că, oricât ai vrea tu o Dacia mai modernă, pur și simplu nu e asta strategia grupului. Strategia e ca Dacia să fie Renault, dar cu doi până la cinci ani mai vechi.

Clienții Dacia se uită la preț, nu la opțiuni – cum se întâmplă cu Renault

Dacia se bate pe preț, asta e clar, și până acum a fost o rețetă de succes. Iar Renault nu vrea să schimbe asta. Buros a spus că oamenii vor o mașină electrică produsă sub marca autohtonă, dar mai ieftină decât mașinile francezilor.

„Clienții Dacia sunt mai puțin preocupați de noutăți decât sunt clienții Renault. Sunt pragmatici. Vor o mașină în care să călătorească ei și famiile lor în siguranță, dar să nu-și facă griji dacă e modernă.”
Philippe Buros

Reprezentantul Renault a mai explicat și cum funcționează strategia de preț. „Prețurile vor crește pentru toate mașinile de pe piață, dar noi trebuie să ne asigurăm că păstrăm diferența dintre Dacia și restul modelelor similare (posibil cele ale Renault – n.r.). În caz contrar volumul vânzărilor va scădea. Trebuie să continuăm să oferim «valoare pentru bani» și, în același timp, un nivel relativ ridicat de echipamente la un preț cât mai mic pentru a nu strica modelul de business”, a adăugat acesta.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI