Aplicația românească ce îți rezolvă daunele la mașină în 30 de minute

Aplicația românească ce îți rezolvă daunele la mașină în 30 de minute

Daunele la mașină, deși minore, îți pot da bătăi de cap, însă acum există o aplicație web care-ți rezolvă problema în cel mult 30 de minute. Cel puțin asta e promisiunea.

Fie că te trezești cu mașina zgâriată în parcare, fie că ai fost neatent și ai lovit oglinda, daunele minore pot fi o corvoadă. Asiguratorul UNIQA a lansat o platformă și un asistent digital, numit ANA, ce te ajută să soluționezi daunele ușoare în cel mult 30 de minute. În mod tradițional, timpul de soluționare a unui dosar este în jur de o săptămână.

Asistentul digital ANA oferă o soluție de despăgubire pentru daunele ușoare, care nu depășesc 500 de euro, și este disponibil pentru clienții care au încheiată o asigurare CASCO la UNIQA.

Compania este prima din România care introduce un astfel de serviciu și astfel vrea să te scutească să mai suni în call-center sau să mai mergi la sediile asiguratorului ca să rezolvi probleme minore.

Asistentul digital poate fi accesat la adresa de aici, iar avizarea daunelor ușoare se face exclusiv online, după ce urmezi câțiva pași privind identificarea și descrierea daunei. Apoi primești pe loc oferta de despăgubire, urmând să-ți alegi singur unitatea de service auto și calitatea reparației.

Cum să-ți rezolvi problema cu mașina cu asistentul ANA

Procesul este unul destul de simplu și după ce ai constatat problema, intri pe platformă și urmezi câțiva pași (raspunsuri cu da sau nu, trimiți poze, selectezi locul în care a avut loc avaria, dacă a fost vina ta sau nu etc), apoi primești o ofertă de despăgubire. Poți acepta acei bani sau nu. Banii sunt livrați în cont în cel mult 24 de ore.

Compania te poate îndruma către un anumit service sau îți poți alege singur unul. Dacă cumva costul reparației este mai mare decât suma oferită, atunci compania îți va oferi diferența de bani.

Platforma funcționează pe bază de machine learning și are și un procesor de imagine, astfel încât să-și dea seama dacă aceleași poze au fost folosite de mai multe ori. Teoretic, asistentul digital ANA ar trebui să devină mai competent în timp, după ce analizează și mai multe date și imagini.

În acest moment, jumătate dintre daunele totale rezolvate de UNIQA sunt sub 500 de euro, iar Iuliana Rusei, Chief Insurance Technical Officer UNIQA Asigurări, este de părere că în jur de 40% dintre clienții actuali ai companiei vor folosi platforma în primul an, iar procentul ar crește la 70% după doi ani de la lansare.

Deocamdată soluția este disponibilă doar pentru daunele aferente polițelor CASCO, însă în acest an, ANA va prelua notificarea și despăgubirea daunelor pentru polițele de asigurare a locuințelor.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI