Cum devine Mega Image un fel de magazin online ca să știe mereu cum să-ți vândă produse

Cum devine Mega Image un fel de magazin online ca să știe mereu cum să-ți vândă produse
16:44 09.10.2018

Mega Image vrea să-ți facă viața mai bună când mergi la cumpărături, astfel că, alături de Vodafone, lansează primul magazin inteligent al companiei.

Internetul Tuturor Lucrurilor e aici de ceva vreme și ne influențează viața, într-o mai mică sau mai mare măsură. Folosești tot felul de dispozitive inteligente altele decât telefonul și laptopul, iar toate îți sporesc confortul.

Cu o astfel de idee în minte pare că au pornit și Vodafone și Mega Image la drum, astfel că au inaugurat primul magazin inteligent. Au luat un Concept Store pe care l-au îmbunătățit cu soluții IoT. Sunt nouă la număr, iar fiecare dintre ele ar trebui să te ajute într-un fel diferit. Peste câteva luni, se va trage linie și se va vedea care sunt cele mai utile soluții dintre acestea, iar apoi vor fi implementate și în alte magazine. Se va porni de la Concept Stores și se va merge în ordine descrescătoare în funcție de tipul magazinelor.

O parte dintre soluțiile IoT implementate în magazinul din Bulevardul Barbu Văcărescu îi ajută în mod direct pe administratorii magazinului și indirect pe clienți. Altele te privesc în mod direct dacă ești cumpărător și ai trecut pragul magazinului.

Spre exemplu, o soluție oferă statistici despre clienți, astfel că cei de la Mega Image vor ști care sunt rutele cele mai frecventate din magazin sau când trebuie să deschidă o casă nouă, fără să-i apostrofezi tu pe casieri. Alte soluții sunt mai vizibile pentru tine: ai Wi-Fi în magazin, ca să fie mai ușoară așteptarea de la coadă, mai ales dacă ai ghinion să fii în spatele cuiva cu multe produse.

Sunt și câteva butoane noi în magazin, pe care le poți apăsa ca să chemi un angajat ce te poate lămuri într-o privință sau alta. Și dacă tot nu îți convine ce și cum și lași feedback negativ la ieșire, vei fi ”luat în primire” de șeful de magazin ulterior apăsării butonului roșu, ca să afle ce te-a nemulțumit. Asta dacă nu cumva fugi după ce ai apăsat butonul.

Încă n-am ajuns la nivelul Amazon, unde există magazine fără casieri – mai avem de câștigat ceva puncte la capitolul civilizație ca să ne iasă și asta, dar suntem pe drumul cel bun.