Problemele ING cu bancomate și tranzacții cu cardul, rezolvate

Problemele ING cu bancomate și tranzacții cu cardul, rezolvate

ING Bank are cea mai proastă și mai bună săptămână. A lansat serviciul ING Pay, dar serviciul Home’Bank și rețeaua de bancomate n-au trecut prin cele mai bune momente.

În jurul orei 15, pe 26 iulie, sistemele ING au redevenit funcționale, conform companiei. Atât tranzacțiile cu cardul, cât și retragerea de la bancomat funcționează.

„Într-adevăr, am întâmpinat azi probleme cu autorizarea unor tranzacții cu cardul, resimțite de o parte dintre clienți noștri în operațiunile de la ATM-uri sau la comercianți. Serviciul de call center a preluat solicitările acestora și a oferit suport în operațiuni le acestora. În acest moment sistemele sunt restaurate și monitorizăm în continuare bună funcționalitate a acestora. Statusul serviciilor băncii poate fi urmărit și pe pagina ing.ro”, a transmis ING Bank.

Mai jos regăsești știrea originală.


Bancomatele ING Bank au probleme pe 26 iulie. Conform informațiilor puse la dispoziție de bancă pe site-ul oficial, sunt probleme cu tranzacțiile cu cardul la bancomat, tranzacțiile cu cardul la comercianți, dar și plățile online cu cardul. Pe scurt, nu pot fi realizate plăți sau tranzacții care implică folosirea cardului.

Serviciile Home’Bank pe web și telefon funcționează, de asemenea și serviciul de call center. Poți urmări starea serviciile ING Bank pe site-ul oficial.

Iulie a fost, probabil, cea mai dificilă lună pentru clienții ING Bank. Pe 9 iulie au fost probleme cu serviciile online. Aceeași indisponibilitate a fost și pe 24 iulie, deși s-a rezolvat mai repede.

Pe 9 iulie, banca a spus că dificultățile întâmpinate de clienți au fost cauzate de erori în implementarea acțiunilor de mentenanță programate în săptămâna precedentă. „Impactul a fost limitat, afectând doar o parte dintre clienți, care au putut ulterior accesa serviciul pe parcursul zilei”, a informat atunci banca.

Pe 24 iulie, la o zi distanță după ce ING Bank a anunțat serviciul Pay pentru România, o parte dintre clienți n-au putut accesa Home’Bank pe web sau pe telefon.

În decembrie 2017, ING Bank a avut, din nou, probleme cu sistemul online. „Aplicația noastră a început să genereze erori la logare, nefiind vorba despre mentenanță, ci despre o situație tehnică neprevăzută”, a explicat atunci banca.

Cea mai mare criză a fost în septembrie 2016, când au fost afectați și cei mai mulți utilizatori. Atunci problemele n-au fost limitate la servicii online, ci și la plata cu cardul și retrageri de numerar. Compania a oferit pe 11 septembrie un răspuns oficial.

Criza din toamna lui 2016 a fost provocată, conform băncii, de un test planificat pe 10 septembrie. În timpul acestuia, în centrul de date pentru sistemul de stingere a incendiilor, procedura de eliberare a gazului Inergen a afectat în mod sever şi neaşteptat mai multe servere şi sistemul de stocare a datelor.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Etichete: