Super Mario Run este un succes de proporții astronomice

Super Mario Run este un succes de proporții astronomice

După Pokemon Go, conform statisticilor, Super Mario Run s-ar putea să fie cel mai îndrăgit joc pentru mobile din ultimii ani. 

Cu toate că este destul de scumpă, cea mai nouă creație a celor de la Nintendo a atins coarda sensibilă a unui număr impresionant de melancolici. Foarte mulți au fost convinși că jocul va fi un succes, iar cifrele publicate pe Twitter de Yuji Nakamura de la Bloomberg confirmă acest fapt.

În decembrie, în doar câteva săptămâni de la lansare, nu mai puțin de 50 de milioane de persoane și-au instalat noul joc al celor de la Nintendo. Valoarea respectivă este cu atât mai impresionantă cu cât titlul nu este disponibil decât pe iOS, nu și pe Android sau Windows Phone. Între timp, valoarea instalărilor a crescut până la 78 de milioane. Singura problemă este că o cotă infimă dintre aceștia sunt plătitori.

Super Mario Run este un joc de tip free-to-play. Asta înseamnă că-l puteți instala gratuit fără probleme. După primele trei niveluri însă, pentru a continua explorarea, sunteți însă obligați să-l achiziționați în varianta completă. Investiția respectivă este în valoare de 10 dolari, o cifră foarte mare având în vedere că majoritatea jocurilor de iPhone și Android gravitează între 0,99 și 2 dolari. Chiar și în aceste condiții însă, 3,9 milioane de indivizi se pare că au considerat cheltuiala ca fiind justificată.

Dintr-un punct de vedere, faptul că doar 5% dintre cei care au instalat jocul l-au și cumpărat este destul de trist. Asociind însă câte 10 dolari celor 3,9 milioane de cumpăratori, nu prea avem de ce să le plângem de milă celor de la Nintendo care au făcut 39 de milioane de dolari în mai puțin de o lună și jumătate.

Dacă nu l-ați experimentat încă, review-urile pentru Mario sunt mixte. Unii sunt încântați de gameplay, alții sunt dezamăgiți, cei mai mulți însă consideră prețul un pic absurd. Super Mario Run pentru Android se va lansa în luna martie a acestui an.

Citește și: