Tissot Smart-Touch este primul smartwatch adevărat al Swatch

Tissot Smart-Touch este primul smartwatch adevărat al Swatch

După ce și-a încercat norocul pe piața smartwatch-urilor cu niște modele de nișă, Swatch a lansat noul Tissot Smart-Touch, cu un design de invidiat și funcții atrăgătoare.

În urmă cu aproximativ un an, cei de la Swatch au încercat să-și anunțe intrarea în domeniul ceasurilor inteligente prin intermediul Bellamy și Touch Zero One. Acestea erau două gadgeturi ce puneau accent pe cumpărături electronice și funcții specifice amatorilor de volei. În mod evident, nu s-au reflectat în succese de piață răsunătoare.

În final, se pare că au învățat din greșeli, iar cei de la Swatch tocmai a anunțat primul smartwatch adevărat sub forma unui gadget Tissot – una dintre multele companii ce fac parte din concernul elvețian. Tissot Smart Touch, ilustrat în imaginea de mai sus în toată splendoarea sa, nu este un smartwatch obișnuit, preinstalat cu Android Wear. În schimb, vine cu propriul sistem de operare, iar interacțiunea cu un smartphone se desfășoară într-un mod foarte interesant.

Cea mai atractivă funcție, din punctul meu de vedere, implică utilizarea limbilor de la ceas pentru navigație, precum o busolă clasică. Integrată în ceas este și o stație meteorologică solară ce vă trimite către telefon informații detaliate despre vremea probabilă în locația în care vă aflați. Un altimetru vă afișează cu precizie altitudinea la care vă desfășurați activitatea, iar un sistem automat de actualizare a orei vă asigură că nu veți fi nevoiți niciodată să vă fixați ceasul. Bateria la noul Tissot Smart-Touch ar trebui să țină aproximativ un an pe o singură încărcare, dar având în vedere că panoul solar din spatele cadranului îndeplinește și rolul de încărcare a bateriei, nu ar trebui să vă stresați niciodată pe marginea acestui subiect.

Prețul pentru noul Tissot Smart-Touch este de aproximativ 1100 de dolari, iar creatorii săi se mândresc cu faptul că ar trebui să funcționeze de minune timp de foarte mulți ani după ce nu va mai funcționa conectarea la telefon. În ceea ce privește pronosticurile de vânzare pentru acest model, în primul an, Swatch speră să comercializeze între 20.000 și 40.000 de unități.

Citește și: