Netflix se îndatorează de dragul abonaților

Netflix se îndatorează de dragul abonaților
08:41 27.10.2016

Într-o lume în care avem deja foarte multe opțiuni pe partea de streaming legal de conținut video, Netflix a găsit rețeta perfectă pentru a-și menține relevanța în piață, atrăgând în același timp utilizatori noi.

La începutul acestui an, cei de la Netflix au făcut un gest foarte curajos în momentul în care și-au anunțat intrarea în cele mai diverse piețe de pe mapamond. Asta a însemnat un efort financiar semnificativ și o investiție masivă în infrastructură, dar beneficiile nu au întârziat să apară. În contextul în care vedem un număr foarte mare filme și seriale traduse în limba română, există din ce în mai multe motive să vă abonați la Netflix.

La nivel global însă, atracția utilizatorilor pentru Netflix nu este motivată de câteva subtitrări. Conținutul video original pe care nu îl mai găsiți în altă parte întruchipează principalul ingrediente care a atras abonați noi într-un ritm constant. Acel conținut costă însă sume semnificative de bani, iar pentru materializarea sa, oficialii Netflix s-au împrumutat masiv.

Inițial, era vorba de o datorie de doar 2,37 miliarde de dolari, dar Netflix tocmai s-a mai împrumutat cu un miliard de dolari pe termen lung doar pentru a putea crea noi seriale și filme artistice în pace. În definitiv, există foarte multe promisiuni pentru 2017, printre care, două noi seriale create în colaborare cu Marvel: Iron Fist și The Punisher. Cu alte cuvinte, pe lângă Daredevil, Jessica Jones și Luke Cage, colaborarea cu Marvel se va amplifica prin intermediul a noi seriale.

În ceea ce privește calitatea conținutului, până acum nu au existat nici un fel de reproșuri pentru vreun serial din portofoliul companiei americane. Orange is the New Black, House of Cards, Narcos sau Stranger Things sunt doar câteva exemple de creații care au introdus Netflix în traseul festivalurilor de film și decernărilor de premii.

Pentru 2017, cele peste 3 miliarde de dolari, se vor reflecta în peste 1000 de ore de conținut original, cu 400 de ore mai mult decât totalul de anul acesta.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Sursa: Ubergizmo