Instagram și Facebook devin mult mai integrate

Instagram și Facebook devin mult mai integrate

Facebook și Instagram au reușit să rămână destul de independente în ultimii ani, iar noua integrare vine ca un aspect pozitiv. 

Site-ul de socializare a cumpărat platforma Instagram în 2012, însă de-a lungul a celor 4 ani de existență ca părinte pentru acest site, nu au existat prea multe semne evidente care să dea de gol achiziția. Dacă n-ai ști despre asta, ar fi chiar greu să afli că Instagram este deținut de Facebook.

Singurele opțiuni de integrare erau cea care te lasă să te loghezi cu contul de Facebook și cea care te lasă să dai share la o postare pe site-ul de socializare, elemente care oricum sunt prezente și pe multe alte website-uri.

Lucrurile se schimbă, mai ales pentru mediul de afaceri, iar de asta vor putea beneficia nu doar antreprenorii, ci și clienții acestora. Facebook lansează un Manager de Pagini care are un inbox unificat, astfel încât posesorii de astfel de pagini să poată vedea mesaje ce vin pe Facebook, Messenger și Instagram într-un singur loc.

Astfel, dacă urmărești o pagină de Instagram ce vinde un anumit produs, iar după achiziție constați că acesta are o problemă, tot ceea ce trebuie să faci este să trimiți un mesaj către pagină, pe Instagram, sau chiar un comentariu la o fotografie, iar șansele de răspuns vor fi aceleași ca pe Facebook.

Managerii social media pot să observe și istoricul tău: vor putea vedea profilul tău public de Facebook sau de Instagram și vor ști dacă ați mai interacționat în trecut. De asemenea, posesorii de pagini pot adăuga etichete utilizatorilor, astfel încât să știe dacă o problemă este urgentă sau dacă ești un client cu care discută în mod regulat.

Oricine folosește aplicația Pages Manager va vedea noul inbox în câteva săptămâni. Ar fi interesantă o asemenea integrare și pentru utilizatori, astfel încât mesajele de pe Instagram să fie disponibile și pe Facebook. Cu toate acestea, compania face un pas mare înainte, observând unde este nevoie de o integrare mai bună între rețelele sociale.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI