10 mai 2016 | 12:01

Google schimbă culorile linkurilor: cum ar putea arăta rezultatele în viitor

ACTUALITATE
Google schimbă culorile linkurilor: cum ar putea arăta rezultatele în viitor

Google ar putea implementa o schimbare interesantă în curând.

Din când în când, Google efectuează o serie de teste pe un grup de utilizatori înainte de a face schimbări importante. Acest lucru nu reprezintă o noutate. Ce este interesant, însă, este modificarea pe care ar putea să o efectueze gigantul din Mountain View în viitorul apropiat. Astfel, dacă este să dăm crezare celor de la Guardian, Google testează în prezent link-urile negre. Acestea ar putea să le înlocuiască pe cele de culoare albastră cu care toți suntem obișnuiți.

Mișcarea ar fi una relativ ciudată, având în vedere că fundalul alb cu link-uri albastre este unul dintre puținele lucruri care au rămas constante pe parcursul ultimilor ani de zile. Din câte se pare, reacțiile nu au fost tocmai pozitive, unii utilizatori specificând foarte clar că nu preferă link-urile negre. Mai mult decât atât, acesta nu ar fi singurul experiment efectuat de Google în perioada curentă. Un angajat al cunoscutei publicații Business Insider a observat două nuanțe de albastru în Google și a publicat o imagine pe Twitter pentru a demonstra asta.

După cum v-ați dat seama deja, linkurile negre nu sunt garantate pe viitor. Potrivit site-ului Engadget, în cazul în care va observa o schimbare pozitivă în numărul de click-uri, conducerea Google ar putea aproba implementarea lor. De cealaltă parte, în cazul în care utilizatorii nu sunt mulțumiți, s-ar putea renunța la ele. La solicitarea publicației, compania a furnizat chiar și un comunicat oficial, în care descrie situația recentă.

”Întotdeauna efectuăm mici experimente cu designul paginii pe care sunt afișate rezultatele. Nu suntem încă siguri dacă negrul este noul albastru”, a declarat Google. Guardian amintește de situația în care Google a schimbat culoarea linkurilor din reclamele Gmail, o decizie care i-ar fi adus companiei încă 200 de milioane de dolari. Cel mai probabil, compania ar dori să obțină beneficii la fel de mari și prin schimbarea culorii în care sunt afișate rezultatele.