Facebook At Work te va face productiv la locul de muncă

Facebook At Work te va face productiv la locul de muncă

Facebook se pregătește să lanseze în următoarele săptămâni platforma At Work, creată pentru firme ce vor un spațiu de comunicare dedicat.

Noua platformă, ce are ca scop oferirea de suport enterprise, va folosi un design asemănător cu cel pe care îl știm deja cu toții. Utilizatorii vor avea la dispoziție un timeline de tipul News Feed dedicat postărilor de la locul de muncă, iar acesta va fi intitulat Work Feed. De asemenea, funcții precum grupurile și Messenger vor fi disponibile.

Partea interesantă este că Facebook At Work va fi disponibil ca un serviciu contra-cost pentru utilizatori. Acest mod de implementare marchează o schimbare față de planurile inițiale ale companiei. Acestea prevedeau că for exista funcții de bază disponibile gratuit și o serie de funcții premium oferite contra-cost, arată digitaltrends.com.

Julien Codorniou, director al departamentului Facebook at Work, afirmă că această schimbare vine ca urmare a încrederii în faptul că platforma va atrage utilizatori. Cu toate acestea, Codorniou nu a oferit informații despre costurile subscripției lunare.

Din perspectiva utilizatorului, Facebook At Work le va permite acestora să creeze un profil separat pentru locul de muncă și să se conecteze cu alți angajați din companie, indiferent de locația lor. Utilizatorii pot, de asemenea, să intre în grupuri pentru a colabora la proiecte, dar pot crea și evenimente și se pot ține la curent cu update-uri de la ceilalți colegi, prin intermediul ”Work Feed”.

În noiembrie 2015, Facebook a introdus aplicația ”Work Chat”, ce le permite utilizatorilor să intre în legătură cu alți colegi de muncă pentru a trimite mesaje, a participa în chat-uri de grup, a face apeluri și a împărtăși conținut. Clientul de chat este disponibil și pentru telefon, iar Facebook pare să lucreze la integrarea acestuia și cu alte platforme de productivitate.

Facebook a început să testeze ”At Work” încă de la începutul lui 2015, lucrând cu parteneri precum Royal Bank of Scotland sau DNB Bank. Compania speră că lansarea platformei va face să dispară stereotipuri care afirmă că Facebook nu este util în mediul de lucru.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: