02 nov. 2016 | 13:00

În curând ai putea efectua cumpărături pe Instagram

ACTUALITATE
În curând ai putea efectua cumpărături pe Instagram

Rețeaua socială ar putea să le permită utilizatorilor să cumpere diverse lucruri în viitor.

Când vine vorba de cumpărăturile efectuate pe rețelele sociale, mai multe studii efectuate pe parcursul timpului au indicat faptul că oamenii nu sunt extrem de interesați. După cum scrie și publicația Wired, o companie care se ocupă cu studiile de piață a descoperit anul trecut că doar 14% dintre persoanele cu vârste cuprinse între 16 și 64 de ani ar fi interesate de un buton care le-ar permite să cumpere instantaneu produse de pe Instagram. În ceea ce privește Facebook și Twitter, cifrele respective ar fi fost chiar și mai mici.

Însă rețelele sociale nu renunță. Instagram, de exemplu, le va permite anumitor comercianți să introducă tag-uri ale anumitor produse în fotografiile distribuite. Atunci când un utilizator face un click pe tag, el are ocazia de a afla mai multe informații despre produs. După un al doilea click, el îl poate cumpăra prin intermediul site-ului oficial al comerciantului.

După cum am spus, Facebook și Twitter au testat deja butoane. ”Se poate să nici nu știi ce produs cauți pe Instagram, dar te folosești de un feed care include prieteni, membri ai familiei și interese. Având în vedere aspectul vizual, acest lucru le permite oamenilor să descopere lucruri noi”, a declarat Vishal Shah, unul dintre oficialii Instagram. În prezent, rețeaua socială lucrează cu aproximativ 20 de branduri în cadrul acestui proiect și încasează niciun procent din vânzările efectuate cu ajutorul platformei sale. Instagram vrea doar să observe modul în care un asemenea sistem ar funcționa.

 

După cum am mai spus, Instagram începe să semene din ce în ce mai mult cu Snapchat. După implementarea funcției Stories, compania a furnizat o actualizare foarte interesante, iar una dintre cele mai remarcabile modificări ar fi faptul că acum îți poți arhiva „poveștile”, așa cum pe Snapchat ai opțiunea Memories. Totuși, Instagram a adaptat ideea. În loc să permită utilizatorilor să păstreze ce Stories doresc, Instagram a aplicat funcția de autosalvare tuturor acelor clipuri temporare.