Chinezii atacă din nou piața dispozitivelor purtabile

Chinezii atacă din nou piața dispozitivelor purtabile

Xiaomi a introdus pe piață noua brățară Mi Band 2.

Primul dispozitiv Mi Band era capabil să monitorizeze diferite aspecte de sănătate și fitness și funcționa ca un ceas cu alarmă. De asemenea, avea o autonomie de 30 de zile la o singură încărcare, era rezistent la apă și putea debloca orice telefon Xiaomi. Ulterior, chinezii au lansat și un succesor, Mi Band 1S, însă acesta nu aducea foarte multe lucruri noi din puncte de vedere al designului. În cazul în care nu vă amintiți, acesta nu beneficia de ecran și nu avea niciun buton.

La sfârșitul lunii aprilie, vă spuneam că CEO-ul companiei din China a publicat o serie de fotografii în care poate fi văzut foarte clar cu noua brățară Mi Band la încheietură. Acum, dispozitivul a fost lansat în mod oficial, iar toate zvonurile în legătură cu acesta par a fi confirmate. Avem parte de un ecran și de un buton, iar, odată cu introducerea acestora, chinezii au fost nevoiți să mărească puțin prețul.

Potrivit TechCrunch, Mi Band 2 va putea să vă numere pașii și să vă monitorizeze ritmul cardiac, iar ecranul alb negru va afișa și distanța aproximativă pe care ați parcurs-o și numărul de calorii arse. De asemenea, brățara este capabilă să monitorizeze somnul utilizatorului, la fel multe alte accesorii de acest gen. Însă prețul de doar 23 de dolari este ceea ce face din Xiaomi Mi Band 2 un gadget atât de interesant.

Anul trecut, chinezii au reușit să vândă în jur de 20 de milioane de dispozitive purtabile, devenind astfel al doilea cel mai mare jucător pe piață, după FitBit. În cazul în care aveți un Mi Band 2 la mână și stați pe loc mult timp, brățara va vibra pentru a vă aminti să vă mișcați. Iar dacă o conectați cu un telefon Xiaomi, nu veți mai avea nevoie să introduceți parola atunci când vreți să accesați telefonul. Desigur, dacă această conexiune dispare, parola va fi reactivată.

Brățara ar avea o autonomie de până la 20 de zile, iar Xiaomi va începe să o comercializeze în China începând cu 7 iunie.

 

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI