Câți posesori de Samsung Galaxy Note 7 și-au schimbat dispozitivele

Câți posesori de Samsung Galaxy Note 7 și-au schimbat dispozitivele
14:15 28.09.2016

Coreenii au anunțat câți dintre posesorii de Samsung Galaxy Note 7 din Europa au ales să-și schimbe dispozitivele prin intermediul Programului Global de Înlocuire.

Este deja bine cunoscut faptul că Samsung Galaxy Note 7, cel mai nou phablet produs de compania coreeană, a avut parte de probleme uriașe cu bateria la scurt timp după lansare. După ce zeci de telefoane au explodat, rănind unii utilizatori și producând pagube de mii de dolari, coreenii au dat startul unui program prin care doreau să înlocuiască terminalele defecte. Acum, se pare că avem parte de noi informații oficiale în legătură cu rezultatele acestuia.

De la startul programului, 90% dintre utilizatorii Galaxy Note 7 din Europa au ales înlocuirea smartphone-ului cu un alt Note 7, și doar 3% au ales un alt model Samsung Galaxy. În această perioadă, Samsung a îndemnat toți utilizatorii Galaxy Note 7 din Europa să își închidă dispozitivele și să le schimbe prin programul de înlocuire. Astfel, oficialii companiei estimează că programul de înlocuire se va finaliza cu succes până la începutul lunii octombrie.

“Le mulțumim utilizatorilor noștri pentru răbdarea și loialitatea față de Samsung și Galaxy Note 7. Îi  îndemnăm pe toți cei care nu au beneficiat de programul de înlocuire să schimbe cât mai repede telefonul cu un nou Galaxy Note 7”, afirmă Cristian Cojocaru, Head of Telecom Division Samsung Electronics Romania.

Cât despre încrederea consumatorilor, Samsung menționează că aceasta nu a avut de suferit. Un studiu realizat pe un eșantion de 5.000 de consumatori din Marea Britanie, Germania, Franța, Spania și Italia arată că majoritatea acestora (61%) nu simt că procesul de înlocuire a smartphone-ului Galaxy Note 7 a schimbat percepția față de brandul Samsung, iar 15% au declarat că au mai multă încredere în reputația brandului.

După cum probabil știți deja, toți clienții Galaxy Note 7 din Europa au primit mesaje din partea Samsung, solicitând schimbarea dispozitivului, precum și o actualizare a software-ului care a setat limita maximă de încărcare a bateriei la 60%. Samsung Europe a desemnat o echipă formată din directori locali care să lucreze cu partenerii din zona de retail pentru o implementare cât mai ușoară a programului de înlocuire în Europa.

 

loading...