Jocul Star Wars: Commander, realizat și la Bucuresti

Jocul Star Wars: Commander, realizat și la Bucuresti
Bogdan Cristea
13:16 17.12.2015

Românii au creat unul dintre cele mai populare jocuri Star Wars ale acestei luni.

Printre numeroasele jocuri Star Wars apărute în ultima perioadă se numără și Commander, proiect dezvoltat de Disney Interactive și implementat cu ajutorul românilor de la Amber. Colaborarea nu este una recentă, românii lucrând cu compania americană de mai bine de doi ani de zile.

Astfel, Star Wars : Commander se numără printre cele mai căutate jocuri ale lunii. reușind până acum să adunde zeci de milioane de downloaduri pe magazine online de aplicații precum Google Play Store și App Store. Cei de la Amber Studio, însă, au fost responsabili cu implementarea jocului pe platformele Amazon și Windows (atât PC, cât și dispozitive mobile).

În cazul în care nu l-ați încercat, Star Wars: Commander este un joc de tip real-time strategy. Aplicația le permite jucătorilor să construiască o bază proprie și să invadeze teritoriul inamic, cu scopul de a câștiga supremația în Războiul Civil Galactic. Deși fiecare jucător începe lupta independent, ulterior, aceștia pot decide dacă se alătură Alianței Rebelilor sau Imperiului Galactic.

Star Wars: Commander poate fi descărcat pentru platformele Android, iOS, Windows și Amazon.

Jucătorii se pot bucura de întreaga gamă de vehicule, arme și tehnologie din universul Star Wars. Cei care se alătură Rebeliunii, pot apela la eroi precum Han Solo, Chewbacca sau Prințesa Leia, în timp ce liderii forțelor Imperiului controlează AT-AT-uri (Imperial Walkers), luptători TIE și Stormtroopers pentru a câștiga controlul Galaxiei. Povestea jocului urmărește firul evenimentelor din timpul Razboiului Civil Galactic, din episoadele IV-VI.

“Orice proiect care are în spate francize importante, precum Star Wars, este extrem de interesant. La nivel individual, cu atât mai interesant cu cât ai satisfacția de a lucra pe un proiect din universul Star Wars, unul de care eu și toți copiii din generația mea, și nu numai, eram fascinați în copilărie. Complexitatea acestuia a constant în faptul că lansarea a fost day-and-date, asa cum o numim noi, adică a trebuit să fim gata cu toate platformele în aceeași zi cu dezvoltatorul” a declarat Iulian Anton, Development Director în cadrul Amber Studio.

loading...