01 iun. 2015 | 22:00

ICEEfest 2015: 80 de speakeri, 60 de ore de prezentări şi traininguri şi 10 ore de distracţie

ACTUALITATE
ICEEfest 2015: 80 de speakeri, 60 de ore de prezentări şi traininguri şi 10 ore de distracţie

Agenda ICEEfest 2015, cel mai mare eveniment din Europa Centrală şi de Est dedicat internetului, a fost finalizată. Festivalul va avea loc pe 11 şi 12 iunie 2015, la Băneasa Shopping City Bucureşti.

Fondatorul ICEEfest, Dragoş Stanca, a publicat pe blogul său structura ICEEfest 2015, dar şi câteva cifre referitoare la eveniment.

Astfel, în doar două zile, peste 80 de experţi vor urca pe cele cinci scene ale festivalului (Innovation, Know-How, Experts şi două scene VIP) şi vor oferi publicului 60 de ore de prezentări şi traininguri.

De asemenea, vor fi şi 10 ore de distracţie şi networking, în ambele seri, la The Viral Nights (stand-up, concerte live, IAB MIXX Awards şi party – în prima seară, stand-up şi proiecţii funny – în a doua seară).

”Este un eveniment care încearcă să trateze comunicarea, media, marketingul și tehnologiile care duc la transformarea radicală a economiei, prin Internet, într-un format cât mai structurat și util pentru deciziile pe care le veți lua. Cred că afirmația ‘Economia digitală schimbă totul’, din campania de comunicare, e foarte corectă: nu mai există nici o zonă de business care să nu fie impactata major de Internet”, spune Dragoş Stanca.

ICEEfest 2015 este structurat pe şapte teme majore: Content şi jurnalism; Creativitate, amplificare şi awareness; Performance marketing şi eCommerce; Mobile & Apps; Programmatic trading; Startups şi finanţări; The Viral Nights.

Au mai rămas de vânzare circa 350 de bilete, iar acestea au preţuri speciale pentru studenţi, startups şi ecommerce. De asemenea, există posibilitatea unor preţuri speciale pentru grupuri sau accesul doar la anumite părţi din festival (spre exemplu doar pentru partea de ”distracţie”, via IaBilet.ro).

Totodată, trebuie amintită lansarea aplicaţiei ICEEfest, despre care fondatorul festivalului spune că ”vrem să o transformăm într-o comunitate cât mai selectă şi utilă în business (motiv pentru care nu e disponibilă decât celor care au un bilet la festival)”.