Google+ nu a murit, s-a reinventat pentru alte scenarii de utilizare

Google+ nu a murit, s-a reinventat pentru alte scenarii de utilizare

Dacă în urmă cu câțiva ani v-ați făcut un cont Google+ pe care nu l-ați folosit niciodată, acum aveți motive suplimentare pentru a reveni asupra deciziei.

Inițial, Google+ a fost creat ca o alternativă mai mult decât decentă pentru Facebook. Aceasta era o rețea socială pentru profesioniști, menită să concureze cu Twitter, Facebook și poate chiar LinkedIn. În plus, pornise din start cu un avantaj semnificativ. Dacă aveați un cont de Gmail sau Google Drive, din câteva clicuri aveați și unul pentru Google+. Din păcate, nu trebuie să fiți experți în rețele sociale pentru a observa cât de irelevant este Google+ în piață.

Deși apăruseră de curând zvonuri cum că ar dispărea complet, rețeaua socială a celor de la Google se pare că mai are un pic de viață în instalație. Mai mult decât atât Google+ tocmai a beneficiat de un redesign și o sesiune de reorientare. Practic, gigantul din Mountain View vrea ca rețeaua socială să devină din nou relevantă, dar să se ocupe de altceva. De această dată, vrea ca accentul să fie pus pe Comunități și Colecții.

,,Astăzi începem să lansăm un Google+ complet reinventat care pune Comunitățiile și Colecțiile în prim plan. Concentrat în jurul intereselor, noul Google+ este semnificativ mai simplu. Este de asemenea mai prietenos cu mobilele – l-am reconstruit pe web, Android și iOS pentru ca voi să aveți parte de o experiență rapidă și consistentă indiferent dacă sunteți pe un ecran mare sau mic.” În comunicatul de presă care a însoțit relansarea serviciului este evident nivelul de încredere pe care Google+ îl are în acest proiect.

Noua interfață Google+ împreună cu toate funcțiile noi nu sunt activate implicit. Trebuie să intrați o singură dată pe site-ul Google+ și să vă dați acordul pentru această tranziție pentru click pe Let’s go.

Citește și: