Outlook.com iese din preview si ajunge la reclame

Outlook.com iese din preview si ajunge la reclame

Intr-un moment in care cei mai multi dintre noi au uitat ca Outlook.com exista intr-o varianta Preview, Microsoft a anuntat lansarea versiunii finale.

Outlook.com

Ieri, Microsoft a anuntat oficial ca serviciul de email pe care l-a lansat in varianta preview anul trecut este un succes. Laudand lipsa vulnerabilitatilor si a micilor probleme care au fost remediate in timp, Outlook.com tocmai a iesit oficial din beta.

Cu un numar de aproximativ 60 de milioane de utilizatori, din care se pare ca o treime din care se pare ca au migrat din Gmail, Outlook.com va avea parte de o relansare. Microsoft a anuntat deja investitii de milioane de dolari pentru a promova serviciul de email al companiei prin bannere, reclame la TV sau online.

Utilizatorii care ramasesera fixati pe interfata Hotmail vor fi portati pana la vara pe Outlook.com. Pentru a calma spiritele, Microsoft a tinut sa mentioneze ca aceasta tranzitie nu inseamna nici pe departe ca va desfiinta domeniul hotmail.com sau ca va obliga utilizatorii de Hotmail sa ia o adresa de forma xxx@outlook.com. Schimbarea se va rezuma exclusiv la interfata pe care o folosesc respectivii utilizatori.

Trecand peste review-urile si aprecierile pozitive de care a avut parte Microsoft pentru recent lansatul serviciu, inca este greu de apreciat daca va mai atrage utilizatori noi din curtea lui Google.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: