08 iul. 2010 | 10:05

Samsung bate in retragere pe piata de e-readere din SUA

ACTUALITATE
Samsung bate in retragere pe piata de e-readere din SUA
Dispozitivele e-reader pe care Samsung le pregatise nu vor mai fi lansate in curand pe piata din Statele Unite, existand chiar posibilitatea ca suspendarea sa se transforme in parasirea proiectelor. Si asta pe fondul competitiei acerbe din domeniu, potrivit declaratiei oficialilor din companie. Astfel, Samsung are in vedere schimbarea strategiei, pentru a o adapta la […]

Dispozitivele e-reader pe care Samsung le pregatise nu vor mai fi lansate in curand pe piata din Statele Unite, existand chiar posibilitatea ca suspendarea sa se transforme in parasirea proiectelor. Si asta pe fondul competitiei acerbe din domeniu, potrivit declaratiei oficialilor din companie.

Astfel, Samsung are in vedere schimbarea strategiei, pentru a o adapta la conditiile actuale ale pietei, mai ales ca in ultima perioada planurile sale nu dat rezultate. Spre exemplu, reprezentantii companiei si-au dorit initial sa puna in vanzare modelul E6 la un pret de 400$, desi e-reader-ul nu se putea lauda decat cu Bluetooth si WiFi. Pretul a scazut insa la 300$ in martie, dupa care s-a renuntat si la lansarea oficiala a modelului E101, prezentat cu ocazia CES.

Gurile rele spun ca Samsung a batut in retragere datorita faptului ca toate reflectoarele erau atintite pe noul iPad (tableta celor de la Apple), care nu doar ca avea un pret similar, ci oferea si mult mai multe functionalitati.

Ramane de urmarit ce strategie vor adopta, si mai ales ce evolutie (sau involutie) va inregistra Samsung pe acest segment.

Sursa: DigitalReader