Smartphone-urile Nokia devin obiect vestimentar…

, 16 Feb, 10:11

Printr-o întorsătură de evenimente neaşteptate, un număr semnificativ de telefoane Nokia Lumia au ajuns să fie folosite sub formă de fustă.

Nokia Lumia moda Fyodor Golan

Deşi imaginea de mai sus nu este cea mai concludentă dovadă când vine vorba de producătorul telefoanelor folosite, este evident că vorbim de un număr semnificativ de smartphone-uri în format de fustă.

Cu siguranţă nu este nici prima şi nici ultima oară când lumea modei şi a tehnologiei s-au intercalat cu rezultate spectaculoase. Cea mai recentă dovadă a acestui concept s-a manifestat chiar zilele trecute în cadrul Săptămânii Modei de la Londra. În acel context, tot mai multe gadgeturi au fost înfăţişate ca acccesorii vestimentare sau sub forma unor accesorii de modă, în speranţa atragerii de posibili investitori.

Într-un caz particular a fost evidentă colaborarea dintre Nokia, de bună voie şi nesilită de nimeni, designerul Fyodor Golan şi casa de design Kin. Toate aceste entităţi au dat dovadă de creativitate dusă la extrem în momentul în care smartphone-uri de vârf, Lumia 1520 şi Lumia 1020, au fost asamblate sub forma unei fuste. Pentru a continua asemănarea cu un obiect vestimentar, fiecare telefon afişa o bucată dintr-un material textil, iar în funcţie de mişcarea pe care o întreprindea modelul, imaginea se modifica relativ la schimbarea de poziţie.

Demonstrat mai degrabă ca şi concept, rezultatul final este probabil extrem de greu şi incomod de purtat. Din acest motiv, practicalitatea cu siguranţă nu a stat la baza ideii. Ne putem lega şi de rezistenţa la intemperii sau autonomia piesei vestimentare, având în vedere că spectacolul vizual are loc doar atunci când telefoanele sunt aprinse. De dragul argumentului, putem sări peste ferma de cabluri USB necesară încărcării terminalelor.

Nokia Lumia smartphone moda skirt

Nokia Lumia smartphone fashion

Nokia Lumia smartphone fusta skirt

Per ansamblu, o astfel de creaţie nu mi se pare, din păcate, o etalare favorabilă a telefoanelor, mai ales când se implică şi producătorul, context în care devine şi un intrument de marketing.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Dar ce e negativ in faptul ca poate fi un instrument de marketing? Pana la urma, o prezentare de moda ce este? Nu tot un instrument de marketing?
Mie mi se pare chiar o etalare favorabila a telefoanelor si este, de fapt, un statement al progresului pe care l-a facut Nokia in ultimii 2-3 ani, perioada in care a reusit sa treca de la imaginea de producator de telefoane mobile „old school” la aceea de producator „cool” si trend setter.

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail