Secretele roaming-ului național de la RCS&RDS

Vlad Andriescu, 21 Iul, 17:33

RCS&RDS a efectuat în ultimele luni o campanie agresivă de marketing despre noile contracte care oferă 5 GB de internet pentru 2 euro pe lună. De curând, roaming-ul național, prin care utilizatorii sunt direcționați pe rețeaua de date Vodafone, a fost instituit. Odată cu el am aflat și secretele abonamentelor DigiMobil pe care vi le spunem și vouă acum.

646x404 (1)

Abonamentele DigiMobil rămân la aceeași valoare, dar pentru traficul de date efectuat în roaming național există limitări. Mulți utilizatori și-au cumpărat abonamente și telefoane la RCS&RDS cu promisiunea că rețeaua de date va fi destul de bună, datorită roaming-ului de la Vodafone. Problema nu este faptul că există o limită în roaming în țară, ci că utilizatorii nu au fost informați.

Potrivit Ziarul Financiar, RCS&RDS și-a actualizat informațiile de pe site-ul oficial privind abonamentele de date.  “Acum îţi oferim internet mobil şi în roaming naţional. Poţi utiliza acum Digi Net Mobil la nivel extins, naţional! Primeşti 100 MB / lună pentru date în roaming naţional, pe care îi poţi utiliza gratuit până la 30 septembrie 2014”, scrie pe site-ul operatorului român. Nu se precizează ce se va întâmpla după 30 septembrie.

Compania aduce o serie de clarificări şi în ce priveşte categoriile de utilizatori care pot utiliza serviciile de date prin reţeaua Vodafone: “Te poţi conecta la internet în roaming naţional:  dacă ai un abonament de telefonie mobilă Digi Mobil care include internet mobil; dacă ai activată opţiunea de Date Mobile în roaming în telefonul tău (majoritatea telefoanelor au deja activată această opţiune, deci te vei conecta automat la internet în roaming naţional). Îţi oferim cei 100 MB/lună suplimentar faţă de traficul pentru internetul mobil inclus în abonamentul de voce”, mai menționează ZF.

Dacă aveți un abonament DigiMobil, atunci veți ști că ați intrat în roaming național prin inscripția DigiMobilR din partea de sus a telefonului.

Întrebări rămase în urma informațiilor RCS&RDS

1. Ce se întâmplă după 30 septembrie 2014?

2. Ce se întâmplă cu roaming-ul pe voce? Este el limitat?

3. De ce nu au informat la timp clienții de aceste clauze din contract și le-au adus abia în momentul când majoritatea telefoanelor sau contractelor au fost făcute?

Despre acest subiect vă recomandăm să citiți și la alții în Storify-ul de mai jos.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail

Viziteaza-ne pe Facebook