Şoferii sunt dezamăgiţi profund de Pasajul Domneşti, care a fost inuagurat vinerea trecută, la 14 ani de la demararea proiectului. Traficul în zonă a fost blocat în luni dimineaţă, astfel că sensul giratoriu suspendat nu ar fi așa de eficient cum s-a crezut.
Pasajul suprateran de la Domenști s-a dovedit incapabil să facă față fluxului de mașini care au circulat luni dimineață.
Pasajul Domnești, inaugurat vinerea trecută la ora 12:00, a fost complet blocat luni dimineață, potrivit Buletin de București.
În weekendul de după darea în folosință a pasajului suprateran s-a circulat bine pentru că fluxul de vehicule a fost unul diminuat, însă luni circulația pe acesta s-a blocat complet.
Astfel, atât șoferii care s-a deplasat spre Domnești, cât și cei care mergeau către București, au circulat bară la bară încă dinainte de ora 7 dimineața.
Șoferii, nervoși din cale afară, nu s-a abținut și au filmat și făcut fotogarfii pentru a arăta cozile de autovehicule, atât pe bretelele pasajului, pe pasaj, în sensurile giratorii ale acestuia, precum și în Prelungirea Ghencea.
Costul proiectului s-a ridicat la 91 de milioane de lei, ceea ce înseamnă peste 18 milioane de euro, iar ideea contrucției a fost pentru a fluidiza circulația în intersecția unde se întâlnesc Centura Capitalei și Prelungirea Ghencea.
Astfel, aglomerația creată luni dimineață pe podul de la Domenști a devenit subiectul unei lungi dezbateri între șoferi, pe grupul de Facebook „Info Trafic București și Ilfov”.
Aici, șoferii s-au amuzat, în cazul celor care nu au trebuit să treacă prin zonă, iar cei care au pierdut timpul în aglomerație pe pasarela de la Domenști și-a vărsat năduful.
„E clar, mai trebuie încă unul/ Cine va pus să plecați din oraș atâta timp cât lucrați tot în oraș?/ invazia provincialilor – numărul prea mare de cetățeni care au plecat din orașele de baștină și s-au stabilit la București, cu tot cu mașinile lor”, sunt doar câteva dintre comentariile șoferilor.
Prelungirea Ghencea, zona care se credea că va fi decongestionată de giratoriul suspendat, este una dintre cele mai importanțe șosele ale Capitalei, însă aceasta nu a fost încă lărgită, lucrările trenând de ani de zile, astfel că artera va fi mereu blocată de mașinile care coboară de pe giratoriul suspendat.