Atunci când te duci cu mașina la un service auto, indiferent ce mașină ai avea, te aștepți ca angajații să se poarte așa cum ar trebui și să facă ceea ce e de făcut. Se pre că nu este chiar așa, cel puțin în cazul de față, în care un român și-a dus maşina la service, însă ce a descoperit l-a lăsat fără cuvinte. Citește mai departe și vezi ce s-a întâmplat.
Indiferent că ne place sau nu, de multe ori ni se întâmplă să ajungem cu mașina în serice-urile autor, și nu o facem de drag. Fie că este doar pentru o verificare de rutină, sau chiar pentru o reparație mai amplă, ne așteptăm ca odată lăsată mașina pe mâna angajaților, ceștia să-i facă treaba așa cum trebuie.
Dar, conform celor povestite de un timișorean, lucrurile nu au stat chiar așa în ceea ce-l privește. Românul și-a dus maşina la service, însă ce a descoperit l-a lăsat fără cuvinte, iar ulterior a povestit tot ce i-au pus mecanicii.
”Sunt posesorul unui Hyundai Tucson Plugin Hybrid din 2021 și aș vrea să împărtășesc o experiență mai puțin plăcută pe care am avut-o recent. Mi-a apărut o avertizare în bord: Refill inverter coolant; o avertizare foarte agasantă care apare de obicei de la a doua pornire din zi și care nu dispare până a doua zi când scade temperatura lichidului de răcire al motorului electric.
Am luat legătura cu cei de la reprezentanța din Timișoara, de unde am și achiziționat mașina și am făcut o programare în service: rechemare pentru spălarea instalației și înlocuirea lichidului de răcire al motorului electric.
Experiențele anterioare au fost decente cu acest service, până acum”, a povestit timișoreanul pentru Ziuadevest.ro.
Genul acesta de mașini au, pe lângă tehnologiile implementate la bord, inclusiv o aplicație externă, Bluelink, care se instalează pe telefonul mobil și astfel proprietarul poate urmări orice mișcare și orice se întâmplă cu mașina.
Spre norocul său, timișoreanul avea această aplicația, și după ce și-a dus maşina la service, a povestt că ce a descoperit l-a lăsat fără cuvinte:
”Având aplicația Bluelink, verific să văd care este ultima notificare: la 16.23 vehiculul este pornit de 30 de minute.
Involuntar verific și categoria My trips unde observ că au fost făcute trei deplasări cu mașina, iar într-una din ele viteza maximă atinsă a fost de 190 kilometri pe oră”, a mai relatat românul.
Vezi și: Pericol pentru șoferi. Trucul care te poate costa scump, dacă duci mașina la service
Românul care și-a dus maşina la service, văzând datele din aplicație spune că ce a descoperit l-a lăsat fără cuvinte, iar explicația dată de angajații service-ului este una halucinantă:
”Atitudinea lor a fost relativ decentă, dar la întrebarea mea: de ce a fost necesar să atingeți asemenea viteze cu mașina?
Am primit răspunsul: «Am fost nevoiți să-i dăm în gură pentru a aerisi mai repede instalația lichidului de răcire și pentru a putea preda mașina la timp».
Lucru pe care nu-l cred și în același timp este foarte periculos să circuli cu asemenea viteze pe drumurile naționale; plus inutil, pentru că mașina a fost recuperată a doua zi”, a continuat poveste timișoreanul.
Deși avea cu cel puțin 2,1 km mai mult pe bord, românul și-a luat mașina din service, aparent cu problemele rezolvate, dar fără ca angajații să specifice pe biletul de ridicare al mașinii kiloemtri făcuți.
Vezi și: Vizita la un service auto, o loterie în România: ce a pățit după ce și-a dus mașina la mecanic
Iar în ceea ce privește service-ul, reprezentantul companiei Hyundai declara pentru aceeași publicație ziaruldevest.ro, că se va face o anchetă internă pentru a afla ce s-a întâmplat, de fapt.