Noua aromă de înghețată de la Lidl a împărțit cumpărătorii în două tabere, mulți fiind de părere că supermarketul ”a mers prea departe”.
Se știe că acest supermarket cu prețuri accesibile este renumit pentru produsele populare. Se întâmplă într-un supermarket Lidl din Marea Britanie, unde înghețata de 1,99 lire sterline a devenit virală în weekendul trecut, deoarece cumpărătorii au fost împărțiți în două tabere, unii fiind curioși să o încerce, alții considerând-o „o urâciune”.
Pagina de Facebook NewfoodsUK a împărtășit o fotografie cu noua înghețată Wasabi Flavor și a atras rapid sute de cumpărători, care s-au grăbit să-și împărtășească opiniile cu privire la acest produs.
Printre comentarii, unii utilizatori au susținut că vor mânca, în timp ce alții au spus că înghețata este o „o oroare”, scrie edinburghlive.co.uk.
O persoană a scris: „De fapt, am încercat acest lucru, este foarte gustos!” iar a doua a spus: „Acest lucru ar merge bine cu chipsurile!” Altă persoană a spus: „Cred că vreau să încerc, lol”.
„Este o urâciune”, a spus altă persoană, iar alta a spus „Este prea târziu pentru Ziua Păcălelilor!”. Un alt internaut a dat tag unui prieten și a spus: „Îmi place wassabi, așa cum știi, dar asta a mers prea departe”.
De menționat este că, în supermarketurile Lidl din Marea Britanie înghețata Vitasia Wasabi Flavor este disponibilă pentru suma de 1,99 lire.
Lidl este un lanț de magazine de tip discount care a fost fondat în Germania și este operat de concernul Lidl Stiftung & Co. KG cu sediul în orașul Neckarsulm. Lidl are peste 10.000 de magazine la nivel internațional, ele fiind situate în Germania, Franța, Austria, Belgia, precum și în alte țări din Europa de Vest, Europa Centrală și Europa de Nord.
De precizat este că LIDL este un diminutiv de alintare al prenumelui german Ludwig. Magazinul Lidl a fost fondat în anii ’30 de către familia Schwarz, numele inițial fiind Schwarz Lebensmittel-Sortimentsgrosshandlung. În anii ’70 s-a construit primul magazin tip modern care se mai găsește și în prezent.
Un produs revine la Lidl, după ce un an a lipsit de pe rafturi, din cauza unei interdicții. Astfel, Lidl a anunțat că va vinde din nou produsele Haribo precum „Goldbären” și „Tropifrutti”. Lidl a anunțat că nu mai oferă doar produsele, de același tip, de la producătorul german Katjes.
Prin urmare, un purtător de cuvânt al Haribo a declarat că sunt mulțumiți de faptul că Lidl le dă posibilitatea clienților să cumpăre din nou „produsele lor Haribo preferate”