Veste cruntă pentru Mario Iorgulescu! Ce au decis acum autoritățile române

de: Andrei Simion
05 03. 2020

Mario Iorgulescu a fost pus sub acuzare după ce a provocat un accident în urma căruia a murit un tânăr. A fost îngrijit în România imediat după tragediei, apoi transferat la o clinică din Milano. Tânărul și-a revenit, iar acum se află în paradisul studenției sale și are o asistentă personală drept paravan, pentru a-l ține departe de România.

UPDATE: Magistraţii Tribunalului Municipiului Bucureşti s-au pronunțat astăzi asupra cererii procurorilor de arestare preventivă a lui Mario Iorgulescu. Acesta este acuzat de omor și conducerea unui vehicul sub influența alcoolului sau altor substanțe. Dosarul ajunsese pe masa judecătorilor pe data de 17 februarie, dar aceștia au amânat luarea unei decizii. Astfel că, judecătorii au anunțat că au emis mandat de arestare preventivă în lipsă.

Mario Iorgulescu, vestea uriașă pe care o așteaptă chiar astăzi

Mario Iorgulescu, fiul președintelui Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF) Gino Iorgulescu, a provocat un accident pe 8 septembrie în urma căruia a murit un tânăr tată a două fetițe. Din acel moment, a fost internat la Unitatea de Primiri Urgențe a Spitalului Elias de către un echipaj SMURD. Pe 23 septembrie, medicii de la o unitate medicală bucureșteană anunțau că, la cererea familiei, contrar recomandărilor cadrelor medicale, tânărul a fost transferat pentru tratament la un spital din străinătate. În acea zi, un avion-ambulanță a decolat cu pacientul Mario Iorgulescu, la ora 11.07, de pe Aeroportul Băneasa, cu destinația Milano. După 3 ore de zbor, Mario a fost internat la Spitalul San Raffaele, un campus de elită, lider în multe domenii de cercetare. Eforturile familiei nu au fost în zadar, iar progresele făcute de băiat sunt uimitoare, fiind externat de ceva vreme.

Mario Iorgulescu, vestea uriașă pe care o așteaptă chiar astăzi. Poate scăpa basma curată

El nu se afla in acest moment internat la noi. Poate e cazat, de fapt, in hotelul care se afla in incinta spitalului si, de aceea, nu apare la noi. N-as putea sa va spun daca a fost vreodata internat aici. E posibil, desi, ca o simpla parere personala, eu cred ca in presa din Romania s-a strecurat o eroare, fiind, de fapt, vorba de un alt spital”, spuneau surse din spital pentru wowbiz.ro, la începutul lunii ianuarie 2020.

Astăzi însă, Mario Iorgulescu a primit vestea care ar putea să-l scape definitv de judecată, deoarece Magistraţii Tribunalului Municipiului Bucureşti se pronunță asupra cererii procurorilor de arestare preventivă a lui Mario Iorgulescu, acuzat de omor și conducerea unui vehicul sub influența alcoolului sau altor substanțe. Dosarul lui Mario Iorgulescu a ajuns pe masa judecătorilor pe 17 februarie. Judecătorii, însă, au amânat luarea unei decizii până marți când au anunțat că amâna pronunțarea unei măsuri până astăzi, 5 martie 2020.

Poate scăpa basma curată

Mario Iorgulescu a condus beat și drogat, în data de 8 septembrie 2019 și a produs un accident în urma căruia un bărbat a murit, au declarat procurorii de caz, iar acesta nu a oprit la semafor și a condus cu o viteză de 162 de kilometri pe oră, deși limita legală era 50 de kilometri pe oră. După incident Mario Iorgulescu a fost transportat la o clinică din Italia, pentru că și el a fost rănit grav în urma impactului. Acesta a fost externat și preluat de un institut de reabilitare psihiatrică din Italia, apoi în 31 octombrie, a fost internat la o altă clinică din Italia, unde se află și în prezent.

„Pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l și fiind sub influența cocainei, intenționând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtășești, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. București, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul (…) cu o viteză ce depășea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roșie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecția dintre Șos. Chitilei și str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de accelerație la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens și intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V. D.-A., care a decedat pe loc, toate acestea în condițiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecție pe culoarea roșie a semaforului, inculpatul nu a acționat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum. A fost indiferent față de urmările acțiunilor sale, pe care le-a prevăzut, punând în pericol participanții la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului și astfel ucigând-o pe victimă cu intenție indirectă”.”, scriu procurorii.