Fostul membru Hi-Q, Florin Grozea, a lansat o platformă destinata influenerilor. În acest an, dorește să ajungă la peste 2.000 de persoane înscrise și aplicația să fie prezentă în minim 3 țări.
Florin Grozea a renunțat la facultatea de Automatică pentru o carieră în muzică. A fost o decizie bună, având în vedere succesul avut alături de trupa Hi-Q. În momentul de față s-a întors la tehnologie. A reușit să pună pe picioare o agenție ce are ca scop analizarea calităților influencerilor din România. Florin a prins gustul antreprenoriatului de când era mai tânăr. Atunci a investit banii câștigați din muzică în mai multe business-uri.
„Din 2006 eu scriam pe blog, fiind primul artist român cu blog, motiv pentru care am fost mereu la această intersecție între muzică și tehnologie. În 2008 am dat drumul la un site de streaming muzical, un fel de Spotify cu muzică românească. Mereu am fost pasionat de zona de tehnologie, inclusiv în calitate de antreprenor”, povestește Florin.
În urmă cu un an, Florin a lansat platforma MOCAPP. Scopul ei este de a aduna cei mai relevanți influenceri pe care, ulterior, clienții interesanți de publicitate îi pot alege în funcție de preferințe.
„În noiembrie 2019 am lansat plaforma MOCAPP. Anul trecut am luat o investiție ce ne-a poziționat ca un start-up în valoare de 2,2 milioane de euro și ne dorim ca anul acesta să ieșim pe plan regional, să fim prezenți în minim 3 țări și să avem minim 2.000 de influenceri”, spune acesta.
Florin spune că în agenție se regăsesc, momentan, 730 de influenceri. Majoritatea sunt din România, însă există mulți ce provin din Republica Moldova. În curând, se vor alătura și influenceri din Bulgaria.
MOCAPP ajută nu doar clienții să găsească cei mai potriviți influenceri, ci ajută și influencerii și managerii lor în a găsi clienți noi potrivit tipului de conținut pe care îl fac. Influencerii se înscriu voluntar și trec printr-un proces de audit din partea echipei noastre. Pe unii i-am refuzat din diferite motive, însă sistemul nostru de rating nu face decât să îi promoveze pe cei mai buni și pe cei care într-adevăr merită”, afirmă Florin.
Platforma este construită și respectă trei valori importante: meritocrația, transparența și descentralizarea. În funcție de acestea, doritorii află cine este relevant pentru anumite domenii.
Influencer este considerat acel creator de conținut digital care are un canal cu o audiență considerabilă și în jurul acestui canal s-a adunat o comunitate ce împărtășește aceste valori. În momentul în care ai acces la toată piața de influenceri și la toate cifrele lor, inclusiv Fake Followers care este o problemă serioasă în România, ies la suprafață doar cei care merită, nu doar cei pe care îi știi tu și îți plac”, susține Florin.