Câţi bani poate câştiga un livrator de la Tazz pe lună? Nu de puține ori, din lipsă de timp, sau din alte motive, ai comandat mâncare, sau alte lucruri, prin serviciile de livrări la domiciliu, precum este cel realizat de eMag. Tazz by eMag a reușit într-un timp relativ scurt să se impună în piață, iar numărul celor care se angajează aici, sau colaborează cu noua companie de livrare la domiciliu, a crescut. Dar, deși aleargă prin tot orașul, puțini sunt cei care știu câți bani poate câştiga un livrator de la Tazz pe lună. Așa că, citește mai departe și află la cât poate ajunge un salariu pentru un angajat Tazz.
Cu puțin mai puțin de două decenii în urmă, livrarea de mese la restaurant era încă limitată în mare parte la alimente precum pizza și mâncare chinezească. În prezent, livrarea de mâncare a devenit o piață globală în valoare de peste 150 de miliarde de dolari, care s-a mai mult decât triplat din 2017. În Statele Unite, piața s-a mai mult decât dublat în timpul pandemiei COVID-19, după o creștere de 8 %.
Vezi și: Câți bani a făcut eMag în 2020. Veniturile companiei în România sunt colosale
Apariția aplicațiilor ușor de utilizat și a rețelelor de șoferi cu tehnologie, împreună cu schimbarea așteptărilor consumatorilor, au făcut din serviciile de livrări la domiciliu o categorie importantă. Închiderile și cerințele de distanțare fizică la începutul pandemiei au dat un impuls enorm acestei categorii, livrarea devenind un colac de salvare pentru industria restaurantelor aflată în suferință.
Cele mai mature piețe de livrare la nivel mondial, inclusiv Australia, Canada, Regatul Unit și Statele Unite, au crescut de două ori și chiar de patru ori în 2018 și 2019. Această creștere exponențială a continuat în 2020 și la începutul anului 2021, până în punctul în care aceste piețe sunt acum de patru până la șapte ori mai mari decât erau în 2018.
Vezi și: Bacșișul colosal pe care l-ar fi primit un livrator de la Gigi Becali. Suma e în euro VIDEO
Multe platforme, precum Glovo, Tazz by eMag și altele, extind deja cazurile de utilizare a rețelelor lor logistice. Este probabil ca această activitate să se intensifice, platformele îmbunătățindu-și profilul economic general prin livrarea altor produse cu marje mai mari în categorii noi, cum ar fi alcoolul, produsele farmaceutice, produsele alimentare și altele.
Aceste noi categorii atrag noi segmente de clienți, cresc valoarea medie a comenzilor și permit suprapunerea livrărilor pentru a contribui la maximizarea eficienței fiecărei curse de livrare. De asemenea, ele poziționează platformele pentru a deveni furnizori de servicii pentru alte întreprinderi decât restaurantele.
Și astfel ajungem la angajații acestor platforme care oferă servicii de livrare la domiciliu. Mare parte din aceștia, cel puțin la începuturi, erau posesori de autoturisme, sau chiar eixstau platforme care închiriau inclusiv acest mijloc de transport. Angeții de curierat trebuie să efectueze un anumit număr de livrări pe oră pentru ca economia să le fie favorabilă.
De fapt, timpul este una dintre cele mai costisitoare componente ale livrării într-un singur punct, transferul fizic către client ducând de obicei între unu și cinci minute. Pe măsură ce livrarea de alimente se dezvoltă în locații mai puțin populate, inclusiv în zonele suburbane și rurale, serviciul devine mai costisitor, inclusiv pentru șofer. Schimbările majore în modul de remunerare a antreprenorilor independenți ar avea efecte semnificative în tot ecosistemul de livrare la domiciliu.
Cu excepția unor astfel de schimbări, plata pe livrare va continua probabil să scadă în termeni reali, pe măsură ce platformele devin mai eficiente și facilitează mai multe livrări totale pe oră. Cu toate acestea, odată cu creșterea substanțială a volumului, precum și cu îmbunătățirea tehnologiei logistice a platformelor, este posibil ca salariul total pe oră să crească ușor în timp, pe măsură ce aceștia pot efectua mai multe livrări pe oră.
În cazul unui angajat al Tazz by eMag, pe lângă salariul lunar, se mia ia în considerare un bonus de preformanță, în funcție de numărul de comenzi efectuate și pentru perioadele când vremea este nefavorabilă. Statistic vorbind, uitându-ne să vedem câți bani poate câștiga un livrator de la Tazz pe lună, aflăm că poate încasa un minim de 3.000 de lei lunar și un maxim de 5.500 de lei pe lună, la care se adaugă și bonusurile amintite plus bacșișul aferent pe comandă, care este undeva la 2,50 lei pe comandă.
Dacă ne referim la salariul săptămânal, un angajat Tazz by eMag ar putea ajunge și la 2.000 de lei, cu toate șansele să depășească suma dacă face ceva mai multe comenzi. Pe partea de bonusuri, Tazz by eMag plătește undeva în jurul a 350 de lei/100 comenzi onorate și cam 150 de lei/50 comenzi onorate. În afară de acesta, mai este cel de vreme rea, în acest caz suma este undeva la 3 lei pentru fiecare comandă efectuată și onorată.
Deși există angajați cu mașină personală, pentru a face o economie considerabilă, mulți angajați aleg fie bicicleta, fie un scuter electric, acestea fiind închiriate și de Tzz by eMag, contra unei taxe de 200 de lei lunar. Cele mai intense ore de muncă pentru un angajat Tazz by eMag sunt între 12 și 15, perioada cea mai aglomerată și plină de comenzi într-o zi. Așadar, dacă te gândești să devii angajat al Tazz by eMag, ai putea să câștigi bani frumoși. Totul depinde de cât ești dispus să mncești și cât de bine te descurci în oraș.