Selly a lansat pe 22 aprilie filmul cu influenceri Buzz House: The Movie. La avanpremieră au venit o mulțime de vedete, iar la finalul serii, vedeta a anunțat că Travis Scott vine la festivalul Beach Please! de la Costinești, care va avea loc între 10 și 14 iulie. Evenimentul de lansare a filmului a avut un succes real printre invitații de marcă la avanpremieră. Andrei Șelaru este un cunoscut vlogger și influencer din România, iar de câțiva ani s-a apucat serios de producerea unor filme celebre. Nu e de mirare că mulți se întreabă câte filme a produs Selly până la vârsta de 23 ani, dar și de unde a avut acesta bani pentru a le finanța.
Evenimentul avanpremierei filmului scos de Selly a avut loc luni, 22 aprilie, și a adunat laolaltă o mulțime de influenceri.
Vezi și: Probleme de sănătate pentru Selly. A ajuns la spital: „Eram deja mort”
Filmul este produs de Selly, Matei i-a și Ștefan Lucian, iar pe 23 aprilie s-a lansat în cinematografele din țară.
Din distribuție fac parte influenceri și artiști cunoscuți, precum Erika Isac, Costi Max, Tania Popa sau Gabriel Spahiu.
Printre influencerii prezenți la eveniment s-au numărat Raluca Bădulescu, Nicole Cherry sau Corina Bud.
Andrei Șelaru a povestit câteva lucruri despre celebra producție:
„Filmul urmăreşte povestea unor influenceri care merg în următorul sezon din <<Buzz House>> la o casă izolată, însă acolo lucrurile încep să ia o turnură stranie. Sunt foarte happy de ce a ieșit”, a spus Selly.
Vezi și: Lovitura pe care o primește Selly. Vloggerul, făcut praf pe internet: ‘Ca un bou’
Selly este la al patrulea film produs, cu toate că are doar 23 de ani. Tânărul a mai produs trei filme: Romina, VTM, Tabăra, 5GANG – Un altfel de Crăciun.
Bloggerul a ajuns să producă acum cel de-al patrulea film: Buzz House: The Movie, după ce show-ul cu același nume a avut un mare succes. Bazat pe influenceri, Selly a decis că show-ul ar putea să se transforme într-un film de mare succes.
Vezi și: Aroganță de 1.200 de euro a lui Selly. Ce a făcut în vacanța din Saint Tropez
„Ne-am dat seama că personajele sunt foarte funny, ne-am dat seama că toată dinamica arătată în episoadele show-ului dintre personaje funcționează foarte bine într-un film de tip horror-comedie și ne-am dat seama că există și un interes imens pentru acest film din partea oamenilor.
Atunci am zis: «Ok, putem face un film în patru luni?». Am ajuns la concluzia că putem.
Noi am alocat un buget mai mic, dar cu tot cu marketing și cu tot cu toate eforturile pe care le facem pe marketing și cu piese, producție, banii pe care îi dăm actorilor, cu tot, oricât de mult am încercat eu să nu se ducă în această cifră… se cam duce la cam un milion de euro.
O să stea foarte mult în cinema, chiar cred că va fi unul dintre filmele de foarte mare succes care se vor lansa anul acesta, dacă nu poate chiar cel mai de succes film atât românesc, cât și internațional”, a mărturisit Selly, pentru Antena Stars.
Andrei Șelaru este implicat în mai multe proiecte din care scoate bani. El are campanii de imagine, propriile afaceri, dar se ocupă și de producția de filme și festivaluri.
Compania lui, Selly Media Network, are o echipă de aproximativ 8 persoane, însă are o mulțime de colaboratori.
Vezi și: Câți bani a luat cel mai mult Selly din Youtube. Suma este uriașă pentru doar 30 de zile
În plus, Selly încasează între 3.000 și 100.000 de euro din colaborări cu diferite branduri, în timp ce videoclipurile de pe YouTube îi aduce și ele sume care îi completează veniturile.