Cât se fierbe carnea de miel pentru ciorba de Paște. Secretul pentru oasele din preparat

Cât se fierbe carnea de miel pentru ciorba de Paște. Secretul pentru oasele din preparat
Cum fierbi corect carnea de miel pentru ciorba de Paste

Ciorba de miel este un preparat nelipsit de pe masa de Paște a românilor. Dar mulți se întreabă cât timp trebuie să se fiarbă carnea de miel pentru un rezultat cât mai gustos.

Cât se fierbe carnea de miel pentru ciorba de Paște

Cei care încă mai așteaptă un răspuns la această dilemă trebuie să știe că nu există un timp standard în procesul de fierbere a cărnii și a oaselor de miel. Dar există totuși un secret: cu cât ele sunt lăsate să fiarbă cât mai mult, cu atât preparatul va fi mai gustos.

Prin urmare, este indicat ca oasele și carnea să fie lăsate să fiarbă măcar două ore și indiferent de rețeta pe care o folosești în a prepara ciorba, carnea tot la foc mic se fierbe.

De asemenea, trebuie să se adauge carnea de miel și oasele în apa clocotită, și nu de la început în apa rece, în oala pusă la fiert. Iar în timp ce carnea fierbe, aceasta se va spuma din când în când, de câte două-trei ori.

Un alt detaliu de care nu trebuie să uiți înainte de a pune carnea de miel și oasele la fiert în apa clocotită, ele se spală bine cu apă curată. Iar ca ciorba de miel să fie cât mai gustoasă, este necesar să fie utilizate numai legume propaspete.

Iar în cazul în care preferi să pui la fiert carnea de miel cu tot cu os, după ce carnea a fiert, ea poate fi scoasă pentru dezosare și mărunțire, apoi pusă la loc în oală.

Despre carnea de miel

Despre carnea de miel trebuie să știi că, în funcție de mediul în care a crescut mielul, se poate întâlni o carne cu un mare conținut de Omega 3 și Omega 6, mai ales la mieii crescuți într-un mediu cât mai natural și hrăniți cât mai bio.

De asemenea, despre carnea de miel mai trebuie să știi că ea reprezintă o sursă importantă de niacină și de vitamine din complexul B-urilor: B1, B2, B6, Biotină, B5, B12, colină și vitamine foarte importante pentru un metabolism sănătos și pentru a preveni acumularea excesului de homocisteină în corp, fapt ce ar crește riscul bolilor cardiovasculare.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI